دستیار صوتی گوگل برای تلویزیون‌های 2020 سامسونگ منتشر می‌شود

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ که در توسعه دستیار صوتی خود ناموفق بوده است، اکنون قصد دارد از دستیار صوتی گوگل برای تلویزیون‌های 2020 خود استفاده کند.

دستیار صوتی گوگل برای تلویزیون‌های 2020 سامسونگ منتشر می‌شود

سامسونگ سال‌ها تلاش کرد تا دستیار صوتی خود با نام Bixby را ایجاد کند اما خیلی موفق نشد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته تا از دستیارهای هوش مصنوعی بهتری مانند گوگل و الکسا استفاده کند. شرکت سانسونگ در نمایشگاه CES اعلام کرد که خریداران تلویزیون‌های QLED 8K می‌توانند انتخاب کنند که کدام یک از دستیارهای صوتی را روی تلویزیون خود داشته باشند؛ اما تاکنون تنها دستیار صوتی گوگل در دسترس قرار گرفته است.

اکنون دستیار صوتی گوگل برای تلویزیون‌های 2020 سامسونگ شامل Sero و Serif و Frame و Terrace و Crystal UHD و QLED های 4K و 8K در دسترس است.

با استفاده از دستیار صوتی گوگل در این تلویزیون ها، نه تنها می توانید سایر دستگاه های هوشمند را کنترل کنید؛ بلکه می توانید از آن برای نمایش برنامه مورد علاقه خود یا دریافت پاسخ های سوالاتتان روی صفحه تلویزیون خود استفاده کنید. باید با رفتن به تنظیمات در تلویزیون خود و انتخاب در بخش Voice، تلویزیون خود را به اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل در تلفن متصل کنید. همچنین لازم است به سامسونگ و گوگل اجازه دهید اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به صدای شما دسترسی داشته باشند.

شرکت گوگل در حال گسترش استفاده از دستیار صوتی خود است و طبق اخباری که منتشر شده است گوگل، دستیار صوتی خود را برای ساعت‌های هوشمند Fitbit's Sense و Versa 3 نیز ارائه کرده است.

ارسال نظر