رابط کاربری One UI Watch راهکار جدید سامسونگ برای بهبود گلکسی واچ

رسانه کلیک - امروز شرکت سامسونگ در نمایشگاه MWC از رابط کاربری One UI Watch به عنوان راهکاری جدید برای استفاده بهتر از ساعت‌های هوشمند آینده خود رونمایی کرد. 

رابط کاربری One UI Watch راهکار جدید سامسونگ برای بهبود گلکسی واچ

شرکت گوگل در جریان کنفرانس I/O از برنامه‌های خود درباره همکاری با غول کره‌ای به جهت ساخت یک پلتفرم کاملا متفاوت برای ساعت‌های هوشمند گفت و اعلام کرد Wear OS مورد استفاده در گلکسی واچ‌های آینده سامسونگ، از قابلیت‌های بسیار جذابی بهره خواهد برد.

در واقع، هدف از این همکاری بهبود عملکرد سیستم‌عامل، ارائه تجربه‌ای بهتر به کاربران و گسترش دستگاه‌هایی است که از سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل استفاده می‌کنند.

امروز غول کره‌ای در جریان مراسم MWC از رابط کاربری One UI Watch رونمایی کرد. طبق اعلام سامسونگ، این پلتفرم در گلکسی واچ‌های آینده شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از نقاط تمرکز سامسونگ در این رابط کاربری، بهبود تعامل بین ساعت و گوشی هوشمند است. بعلاوه این شرکت طی مراسم رونمایی از پلتفرم خود خبر از حضور رسمی آن در گجت پوشیدنی پیشروی شرکت داد.

به عنوان بخشی از رویداد امروز، غول فناوری کره‌ای جزئیات بیشتری از چگونگی عملکرد رابط کاربری جدید منتشر کرد. تجربه کاربری جدید موجب می‌شود تا برنامه‌های نصب شده روی گوشی هوشمند در صورت سازگاری، روی ساعت هوشمند نیز نصب شوند. هم‌چنین تنظیماتی که شما روی تلفن هوشمند خود اعمال کنید به ساعت نیز منتقل خواهند شد تا سازگاری بین دو دستگاه بطور کامل توسط کاربر حس شود.

با کنار رفتن سیستم‌عامل تایزن و استفاده از Wear OS، دیگر محدودیت‌های نصب برنامه‌های شخص ثالث برای کاربران گلکسی واچ وجود نخواهد داشت و آنها می‌توانند به راحتی از طریق مارکت اندرویدی پلی استور مستقیما برنامه‌های دلخواه خود را نصب و اجرا کنند.

در نهایت باید اعلام کنیم سامسونگ و گوگل درحال توسعه یک ابزار پیشرفته به جهت ساخت واچ فیس‌های جدید هستند تا کاربران بتوانند تنوع بیشتری به ظاهر ساعت خود دهند.

ارسال نظر