رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شد

پس از استعفای مجید صدری، وزارت ورزش اعلام کرد که «رضا درویش» به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شد

امروز در جلسه‌ای که وزرای ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آن حضور یافتند، رضا درویش برای سمت مدیرعاملی این باشگاه برگزیده شد.

ترکیب هیئت مدیره سرخپوشان نیز دچار تغییراتی شد و با خروج مجید صدری، بیژن ذوالفقارنسب یکی از اعضای هیئت مدیره شده است. از بین نفرات فعلی، علیپور و مسجدی در هیئت مدیره باقی مانده‌اند و سه نفر دیگر یعنی پوراحمدی، درویش و ذوالفقارنسب نیز از اعضای جدید هیئت مدیره هستند.

با این حساب محمد فیاض که از شهرداری منطقه 18 تهران به عنوان عضویت هیئت مدیره پرسپولیس منصوب شده بود، به همراه مجید صدری که یک سال پیش به عضویت هیئت مدیره قرمزها درآمد، از این ترکیب خارج می‌شوند و پرسپولیس دوره مدیریتی جدیدی را آغاز می‌کند.

سوابق رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس

«رضا درویش» مدیرعامل جدید و عضو هیئت مدیره پرسپولیس، قبلا چندین بار گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود، اما تا کنون به این پست نرسیده بود.

درویش قبلا سابقه مدیرعاملی سایپا را داشته و این تیم را با دریافت بودجه اداره می‌کرده است، اما حالا در پرسپولیس باید مشکلات مالی باشگاه را با درآمدزایی سر‌و‌سامان بدهد.

بسیاری از طرفداران پرسپولیس نسبت به گزینه مدیرعامل پرسپولیس بودن درویش، واکنش منفی داشتند، با این حال، با توجه به آشنایی دیرینه درویش با سجادی و ارتباط خوبی که میان او و برخی پیشکستوتان باشگاه سرخپوشان برقرار است، او سرانجام به این مقام رسید.

منابع: ورزش سه، ایسنا

ارسال نظر