رنو مگان E-Tech را رونمایی کرد!

رسانه کلیک - رنو کراس اوور تمام برقی مگان E-Tech را در خط تولید خود قرار داد و از آن رونمایی کرد. این خودرو با رنگ بدنه خاص و سرعت بالا جایگاه خوبی در بین کراس اوورها به دست خواهد آورد.

رنو مگان E-Tech را رونمایی کرد!

پیش نمایش جدید رنو مگان E-Tech Electric بصورت طرح مفهومی eGision سال گذشته ارائه شد. این اتوموبیل اولین خودروی رنو است که از پلتفرم ماژولار CMF-EV آلیانس استفاده می‌کند و همچنین پایه و اساس آن از نیسان آریا برگرفته شده است.

رنو جزئیات فنی زیادی را از مگان E-Tech الکتریکی جدید که با نام MeganE نیز نامیده می‌شود، فاش نکرد اما اعلام کرده که این خودرو یک موتور الکتریکی 214 اسب بخار دارد و از باتری 60 کیلووات ساعتی تغذیه می‌کند؛ همچنین قرار است با سرعت 450 کیلومتر در ساعت مورد تست قرار بگیرد.

داشبورد رنو E-tech

ما هنوز نمی‌دانیم که رنو قصد دارد نسخه دو موتوره کراس اوور الکتریکی جدید MeganE را که ترکیبی از 302 اسب بخار و باتری بزرگتر 87 کیلووات ساعت است، ارائه دهد یا خیر.

این خودروساز فرانسوی در حال حاضر می‌خواهد 30 عدد مگان الکتریکی جدید بسازد که در همه نمونه‌ها از همان بدنه طرح‌دار استفاده و توسط تیم طراحی رنو ایجاد شده است تا تابستان امسال شاهد آزمایش آنها در خیابان‌ها باشیم.

رنو در این خودرو نوید "سیستم‌های مجهز پیشرفته و صفحه‌ نمایش‌های برتر" را داده است.

خودروی جدید رنو مگان E-Tech الکتریکی در کارخانه Duai در فرانسه تولید می‌شود و انتظار می‌رود سال آینده این خودرو وارد بازار فروش شود.

[lightgallery images="307760,307758,307757,307756"]

ارسال نظر