رونمایی ریزر از کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ و استند لپ تاپ کروما V2

رسانه کلیک - کمپانی ریزر به تازگی از کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ و استند لپ تاپ کروما V2 رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این دو محصول می پردازیم.

رونمایی ریزر از کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ و استند لپ تاپ کروما V2

کمپانی ریزر به تازگی از یک صفحه کلید مکانیکی جدید به نام هانتسمن V2 آنالوگ با قیمت 250 دلار رونمایی کرده است. کیبورد جدید شباهت بسیاری با مدل های قبلی دارد، اما بزرگ ترین وجه تمایز آن، برخورداری از سوئیچ های فعالساز قابل تنظیم است. با استفاده از این دکمه ها، می توان میزان حرکت لازم برای ثبت یک فشار را تنظیم کرد. در نتیجه، امکان شخصی سازی تقریبا نامحدود از طریق نرم افزار Synapse برای کاربر فراهم آورده می شود.

با برنامه ریزی کلیدهای فعالسازی به وسیله ورودی های آنالوگ می توان عملکرد دسته بازی را شبیه سازی کرده و سطوح مختلف حرکت و کنترل را برای آن تنظیم کرد. کاربر می تواند کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ را به نحوی برنامه ریزی کند که فشردن جزیی یک دکمه موجب راه رفتن عادی کاراکتر در بازی شود، در حالی که فشردن کامل دکمه منجر به دویدن کاراکتر شود، درست شبیه به یک دسته آنالوگ. این قابلیت حالت کاربردی اصلی کلیدها را از بین می برد، هرچند که همیشه امکان تعویض پروفایل و استفاده معمولی از دکمه ها امکان پذیر است.

به علاوه، کیبورد جدید ریزر به گیمرها اجازه می دهد تا دو قابلیت مجزا را برای تنها یک دکمه تنظیم کنند. این کار در کیبوردهای معمولی به دو دکمه احتیاج دارد. برای مثال، با فشار جزیی روی دکمه می توان نارنجک را در دست گرفت، و با فشار کامل کلید آن، نارنجک را پرتاب کرد.

کلیدهای کیبورد هانتسمن جدید از قابلیت حرکت 3.6 میلیمتری برخوردار هستند، اما کاربر می تواند این فاصله را تا 1.5 میلیمتر، یا هر فاصله ای مابین این دو مقدار تنظیم کند. این کار تاثیری روی حس کلیدها در هنگام فشردن آن ها ندارد. در حقیقت، فعالسازی کوتاه تر به شما اجازه می دهد تا عملیات تایپ به وسیله صفحه کلید را به صورت روان تری انجام دهید.

از لحاظ ساختار، کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ دارای یک فریم آلومینیومی، مجموعه ای از دکمه های اختصاصی برای کنترل رسانه ها، و همچنین دکمه ای برای تنظیم میزان صدا است. دکمه ها دارای کاور Doubleshot PBT بوده که ظاهرا نسبت به کاورهای استاندارد، ماندگاری بیشتری در گذر زمان دارند. محصول جدید ریزر همچنین به یک استراحتگاه مچ دست با نورپردازی RGB مجهز بوده، که به طور مغناطیسی به کیبورد وصل می شود. دور تا دور صفحه کلید نیز با رنگ پردازی RGB کرونا تزیین شده است.

در حال حاضر، کیبورد Huntsman V2 Analog به طور انحصاری در وب سایت Razer.con قابل دسترس بوده، و احتمالا از تاریخ 9 فوریه به بعد، در فروشگاه های دیگر عرضه می شود.

استند لپ تاپ کروما V2

علاوه بر کیبورد هانتسمن V2 آنالوگ، کمپانی ریزر از استند لپ تاپ کروما V2 نیز رونمایی کرده است. این استند به داکت USB-C انحصاری ریزر مجهز بوده و از جلوه های نورپردازی RGB پشتیبانی می کند. استند جدید کروما V2 از آلیاژ آلومینیوم با رنگ مشکی مات ساخته شده، که تنها نیازمند یک پورت USB-C است. بدین ترتیب کاربران می توانند از پورت های تعمیم پشتی از جمله HDMI و USB-A و USB-C استفاده کنند. در ضمن، امکان شارژ کردن نوت بوک با استفاده از رابط USB-C در حین استفاده از لپ تاپ وجود دارد، البته به شرطی که نوت بوک مورد نظر از قابلیت شارژ USB-C پشتیبانی کند.

کاربر همچنین قادر است نوار رنگی RGB در قسمت پایین استند را تنظیم کند. این قسمت به 16.8 میلیون رنگ مجهز بوده که با استفاده از نرم افزار Synapse Thunder Cloud 3 پیکربندی می شود. تاریخ عرضه و قیمت استند لپ تاپ Chroma V2 هنوز از سوی ریزر اعلام نشده است.

ارسال نظر