ریلمی از گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon 888 کوالکام رونمایی می‌کند

رسانه کلیک - امروز در مراسم آنلاین رونمایی از پردازنده پرچم‌دار Snapdragon 888 ریلمی از گوشی هوشمند جدید خود که مجهز به این پردازنده است، رونمایی می‌کند

ریلمی از گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon 888 کوالکام رونمایی می‌کند

کوالکام امروز و فردا به صورت آنلاین میزبان اجلاس سالانه Snapdragon 2020 خواهد بود تا نسل بعدی پردازنده‌های اسنپدراگون پرچمدار خود را برای گوشی های هوشمند معرفی کند. انتظارها حاکی از این است که این سری از تراشه‌ سیلیکونی جدید که جانشین Snapdragon 865 خواهد بود بر اساس تکنولوژی 5 نانومتری ساخته شود. اكنون، Realme ، قبل از رونمایی رسمی از این تراشه، از رونمایی تلفن همراه هوشمند جدیدی كه مجهز به این پردازنده است خبر داده. کوالکام پیشروترین بازیکن در بازار جهانی پردازنده‌های سیلیکونی است. همه سازندگان اسمارت فون اندرویدی از پردازنده سری Snapdragon 800 این کمپانی تراشه ساز آمریکایی برای دستگاه‌های شاخص خود استفاده می‌کنند. این شرکت مستقر در سن‌دیگو آمریکا معمولاً هرساله پردازنده پرچمدار خود را در ماه دسامبر در رویداد اجلاس Snapdragon ، که در هاوایی برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند. اما امسال ، به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این کمپانی نیز مانند دیگر کمپانی‌های این صنعت تصمیم به برگزاری یک رویداد مجازی (آنلاین) گرفت.

بر اساس اعلامیه رسمی مطبوعاتی کمپانی کوالکام، مدیران شرکت ارتباطات موبایل سونی، وان پلاس و شیائومی بخشی از سخنرانان متعدد این مراسم خواهند بود. گفته می شود Mitsuya Kishida نماینده سونی و Kyle Kiang نماینده وان‌پلاس در رابطه با بازی‌های موبایل صحبت خواهند کرد.از طرف دیگر، Lei Jun نماینده شیائومی از یک "به روزرسانی محصول" خبر خواهد داد و جزئیات آن را به اشتراک خواهد گذاشت، که البته انتظار می‌رود سری Mi 11 باشد. و در نهایت Xu Qi Chase نماینده ریلمی چین و Madhav Sheth نماینده دیگر این برند در اروپا و هند یک تلفن هوشمند را که مجهز به چیپ ست آینده Snapdragon 800 Qualcomm است ، رونمایی می‌کنند. پست‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی حاوی پیام رمزآمیز "8_ _" است.

و برای کسانی که به دنبال جزئیات بیشتر هستند، باید گفت که تا همین چند ساعت پیش تصور بر این بود که نسل بعدی چیپست‌های پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون 875 باشد. اما اکنون ، افراد مختلفی از این صنعت به طور غیرواضحی خبر از رونمایی پردازنده دیگری می‌دهند که به نظر می‌رسد Snapdragon 888 نامیده شود. به هر حال، خیلی زود اطلاعات بیشتری در مورد این پردازنده سیلیکونی به دست خواهیم آورد. در مورد Realme نیز، به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمند Snapdragon 888 آنها باید متعلق به سری X و یا تلفن مرموز سری Ace باشد.

ارسال نظر