زمان رونمایی از گلکسی F62 همراه با مشخصات آن منتشر شد

رسانه کلیک - سال گذشته شرکت سامسونگ از گلکسی F41 رونمایی کرد. حال زمان رونمایی از گلکسی F62 فرا رسیده است.

زمان رونمایی از گلکسی F62 همراه با مشخصات آن منتشر شد

سال ۲۰۲۰ کمپانی سامسونگ در هند از اولین گوشی سری "F" خود با نام گلکسی F41 رونمایی کرد. این گوشی بطور اختصاری از طریق فروشگاه فلیپکارت این کشور فروخته شد. گزارشات اخیر حاکی از آن است که این کمپانی کره ای قصد دارد از نسل بعدی این میان رده محبوب رونمایی کند.

با توجه به گزارشات، زمان رونمایی از گلکسی F62 پانزدهم فوریه خواهد بود. تصاویر مبهمی از این گوشی در روز های گذشته منتشر شد که طراحی پنل پشتی این گوشی را به نمایش گذاشته بود. امروز اطلاعات مهم زیادی درباره این گوشی منتشر شد که از جمله آنها، زمان رونمایی از این محصول مقرون بصرفه است. از دیگر اطلاعات افشا شده درباره این گوشی می‌توان به ظاهر پنل جلو و پشتی آن اشاره کرد.

گلکسی اف۶۲، پانزدهم فوریه در هند معرفی خواهد و با توجه به جدید ترین تصویر منتشر شده از آن، دوربین سلفی این گوشی بصورت یک حفره در بالا پنل جلویی بوده و دوربین چهارگانه این گوشی در پنل پشتی، در یک قاب مربعی شکل قرار دارد که فلش ال ای دی در پایین آن قرار دارد. همچنین حسگر اثر انگشت این محصول بر روی دکمه پاور آن در کنار گوشی قرار دارد.

هفته گذشته یکی از افشا کنندگان هندی اعلام کرد که گلکسی اف۶۲ از پردازنده ای قدرتمند تر اسنپدراگن ۷۶۵ استفاده خواهد کرد. سپس امتیاز های منتشر شده از این پردازنده در گیکبنچ مشخص کرد که نام این پردازنده، اگزینوس ۹۸۲۵ خواهد بود. این همان پردازنده ای است که سامسونگ برای سری نوت ۱۰ خود استفاده کرده بود.

از دیگر مشخصات لو رفته درباره این گوشی می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش امولد ۶.۷ اینچ، باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری، حافظه رم ۸ گیگابایت و رام ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رابط کاربری مخصوص سامسونگ یعنی One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت این محصول حدود ۳۴۳ دلار خواهد بود.

ارسال نظر