زمان پخش سریال ارباب حلقه ها اعلام شد

بالاخره زمان پخش سریال ارباب حلقه ها مشخص شد. فیلم‌برداری این مجموعه پرطرفدار به پایان رسیده و آمازون از تاریخ نمایش آن در سرویس پرایم رونمایی کرده است.

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها اعلام شد

زمان پخش سریال ارباب حلقه ها

استودیوی آمازون بالاخره از تکمیل پروسه فیلم‌برداری فصل اول سریال تلویزیونی ارباب حلقه ها خبر داد. این سریال نیز همانند سه‌گانه Lord of the Rings بر اساس داستان‌های جی آر آر تالکین ساخته شده است.

فصل اول سریال تلویزیونی ارباب حلقه ها در تاریخ 2 سپتامبر سال 2022 به نمایش درمی‌آید. این مجموعه شامل 20 قسمت بوده که طبق گفته‌های آمازون، هر هفته یک اپیزود پخش می‌شود.

آمازون همچنین اولین تصویر رسمی از این سریال را در رسانه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. این تصویر، مردی را نشان می‌دهد که در یک دشت ایستاده و به یک چشم‌انداز فانتزی تماشایی و جذاب نگاه می‌کند.

سریال ارباب حلقه ها

از دید بسیاری افراد، سیزده ماه فاصله بین پایان فیلم‌برداری و پخش یک سریال بیش از حد طولانی است، اما مجموعه شگفت‌انگیزی نظیر ارباب حلقه‌ها مملو از جلوه‌های ویژه بوده که ساخت آن‌ها به زیباترین شکل ممکن، به زمان زیادی احتیاج دارد. به همین خاطر، زمان پخش سریال ارباب حلقه ها به سال آینده موکول شده است.

فرایند ساخت مجموعه تلویزیونی Lord of the Rings از اوایل سال 2020 آغاز شد، اما اپیدمی کرونا روند این پروسه را به تأخیر انداخت.

سریال جدید و بدون شک پرطرفدار ارباب حلقه‌ها از سرویس پخش ویدیویی آمازون پرایم به نمایش گذاشته می‌شود. این مجموعه از حالا برای فصل دوم تمدید شده است.

سریال جدید که البته هنوز نامی برای آن مشخص نشده، در عصر دوم اتفاق می‌افتد، یعنی در دورانی که عمده داستان‌های Lord of the Rings به آن اشاره می‌کند. با این حال، تنها چند صحنه کوتاه از گذشته در این سریال گنجانده شده است.

این فلش بک ها عمدتا صحنه نبرد آغازین در فیلم The Fellowship of the Ring (ساخته پیتر جکسون) را نشان می‌دهند. این فیلم به مهم‌ترین رویدادهای عصر دوم در طول یک قرن اشاره داشته و به آغاز عصر سوم منتهی می‌شود. در عصر سوم، به ماجراهای هابیت ها ربط دارد.

ارسال نظر