سامسونگ از ۴ سنسور دوربین ایزوسل جدید رونمایی کرد

رسانه کلیک - سامسونگ الکترونیک از ۴ سنسور جدید برای خط تولید سنسور دوربین ایزوسل 0.7میکرومتری خود با هدف ارائه‌ی تصاویر فوق با کیفیت در تلفن‌های هوشمند رونمایی کرد.

سامسونگ از ۴ سنسور دوربین ایزوسل جدید رونمایی کرد

این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی از ۴ سنسور دوربین ایزوسل با کیفیت‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 و ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW3 و ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM5 و ۳۲ مگاپیکسلی ایزوسل JD1 را برای استفاده در تلفن‌های هوشمند به منظور ارائه‌ی تصاویر فوق با کیفیت، معرفی شدند. این سنسور ها که متعلق به خط تولید سنسور های ایزوسل 0.7 میکرومتری هستند با هدف استفاده در تلفن‌های هوشمند بسیار نازک تولید می‌شوند.

طبق گفته‌های سامسونگ، این سنسورهای جدید در مقایسه باسنسورهای سری 0.8 میکرومتری ۱۵٪ کوچکتر و همچنین ۱۰٪ کوتاه‌تر هستند. ابعاد کوچکتر این سنسورها آن‌ها را قابل استفاده در محصولات کامپکت می‌کند.

سامسونگ برای اطمینان از این موضوع که اندازه پیکسل کوچکتر تاثیری روی کیفیت تصاویر ندارد، از فناوری‌های «ایزوسل پلاس» و «Smart-ISO» در آن‌ها استفاده کرده که برای پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری بهینه شده‌اند.

سامسونگ برای حفظ کیفیت تصاویر به دنبال کوچک‌تر شدن پیکسل، از فناوری‌های ایزوسل پلاس»و Smart-ISO در سنسور های خود استفاده کرده که برای پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری بهینه شده‌اند. سامسونگ همچنین در توضیح این فناوری افزود ایزوسل پلاس، نور دریافت شده توسط پیکسل را حفظ می‌کند، در حالی که Smart-Iso به صورت هوشمند ISO با هدف استفاده کامل از نور دریافتی تنظیم می‌کند.

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسلHM2

سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 که سومین سری از سنسور های ۱۰۸ مگاپیمسلی پس از ایزوسل HMX و ایزوسل HM1 محسوب می‌شود، مجهز به فوکوس خودکار سوپر PD، محلول فوکوس خودکار تشخیص فاز بهینه‌تر، ترکیب پیکسل ۳ × ۳ و همچنین بزرگنمایی بدون افت 3x معرفی شده است.

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW3

این سنسور تصویر ۶۴ مگاپیکسلی برای دستگاه های رایچ بهینه شده و همراه با فناوری های Tetracell و Smart-ISO است. این برنامه همچنین از تثبیت کننده تصویر الکترونیکی مبتنی بر ژیروسکوپ (EIS) برای عکسهای با وضوح بیشتر و فیلم های ثابت برخوردار است و از ضبط ویدئو با رزولوشن 4K در 60 فریم در ثانیه (fps) پشتیبانی می کند.

سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM5

این یک سنسور تصویر ۴۸ مگاپیکسلی است که برای استفاده در دوربین های تلسکوپی و یا دوربین های فوق عریض طراحی شده است. این سنسور با ویژگی staggered-HDR برای تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تر با نویز کمتر همراه است. گفته می شود که این تکنولوژی HDR، تکنولوژی سریع‌تر و کارآمدتری نسبت به سابق است که پردازش تصوایر را تسریع می کند.

سنسور ۳۲ مگاپیکسلی ایزوسل JD1

این سنسور تصویر 32 مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند برای نمایشگرهای بدون حاشیه طراحی شده است که دارای جایگاهی در منطقه فعال یا موتوری بازشونده برای دوربین جلو مانند GM5، است. JD1 همچنین از اولین سنسورهای تصویر ایزوسل با ویژگی staggered-HDR است.

ارسال نظر