سومین نسل AirPods اپل از طراحی جدید و پشتیبانی از ANC خبر می‌دهد

رسانه کلیک - شرکت اپل در عرضه ایرپاد های خود به عنوان یک هدست های بیسیم عملکرد موفقی داشته است. حال سومین نسل AirPods اپل خبر از پیشرفت این خانواده می‌دهد.

سومین نسل AirPods اپل از طراحی جدید و پشتیبانی از ANC خبر می‌دهد

شرکت اپل تا به حال با تولید ایرپاد های خود موفقیت در زمینه تولید هدست های بیسیم را به کاربران و رقبا نشان داده است. حال این شرکت قصد دارد تا بزودی از سومین نسل AirPods اپل رونمایی کند. تصاویری که از ایرپادز ۳ در فضای مجازی منتشر شده است بیان کننده طراحی جدید گوشی های این محصول است که دارای یک لبه تخت با کمی تغییر در محل قرارگیری سنسور های این گجت است.

طبق تصاویر، قسمت ساقه ای این محصول کوتاه تر شده است و گوشی های آنها از سری های مختلف پشتیبانی می‌کند که در ایرپادز پرو آنرا تجربه کرده ایم. طبق گزارشی که توسط وب سایت 52Audio منتشر شده است، نسل بعدی ایرپاد های اپل از فناوری ANC یا Active Noise Cancellation پشتیبانی خواهد کرد. که در این صورت شرکت اپل باید برای نسخه پرو آن یک قابلیت متفاوت و جدید به عنوان ذخیره داشته باشد تا پرو و بالا بودن قیمت آن را توجیح کند. درباره کیس شارژر این محصول نیز باید بگوییم که شباهت زیادی در آن با نسخه قبلی دیده می‌شود که و از لحاظ ظاهری، می‌توان گفت که از یک بدنه مستطیلی به جای طراحی مربعی استفاده شده است.

از جمله مشخصات ظاهری این شارژر می‌توان به حضور یک چراغ شارژ در جلوی کیس که نشان دهنده پشتیبانی از انتقال قدرت بیسیم است اشاره کرد. درباره زمان دقیق رونمایی از این محصول اطلاعات واضحی در دسترس نیست اما طبق شایعات و اخبار منتشر شده گفته می‌شود که از این گجت ها در اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شود. پس با این حساب زمان تقریبی رونمایی از این محصول، در هفته های آینده خواهد بود.

ارسال نظر