شارژر وایرلس Magsafe اپل آیفون 12mini را کندتر از سایر مدل‌ها شارژ می‌کند

رسانه کلیک - اگر در نظر دارید که گوشی آیفون 12mini را خریداری کنید شاید برایتان جالب باشد که بدانید شارژر جدید اپل، MagSafe این مدل آیفون را 20%کندتر از باقی مدل‌ها شارژ می‌کند.

شارژر وایرلس Magsafe اپل آیفون 12mini را کندتر از سایر مدل‌ها شارژ می‌کند

نتایج بررسی‌های جدید نشان‌ می‌دهد آیفون 12mini با شارژر MagSafe حدود 20 درصد کندتر از دیگر مدل‌های سری آیفون 12 شارژ می‌شود. طبق یک سند پشتیبانی ( از طریق MacRumors ) ، شارژر MagSafe محدود به حداکثر قدرت تحویل 12 وات برای آن گوشی است ، در حالی که برای بقیه محصولات آیفون 12، تا 15 وات قدرت دارد.

برای رسیدن به خروجی 12 وات MagSafe در آیفون 12mini، اگرچه اپل خاطر نشان می‌کند که بهره وری شارژ می تواند تحت تأثیر عواملی مانند فعالیت سیستم و دما باشد اما شما به یک آداپتور تحویل نیرو USB-C نیاز دارید که حداقل 9V / 2.03A باشد. برای رسیدن به حداکثر توان مصرفی 15 وات در سایر مدل های آیفون 12 شما به یک آداپتور USB-C با حداقل 9V / 2.22A یا 9V / 2.56A خروجی نیاز دارید.

اما اگر لوازم جانبی از طریق درگاه لایتنینگ به گوشی متصل شده باشد، قدرت برق شارژر MagSafe در تمام مدل‌های آیفون 12 به 7.5 وات محدود می شود تا از استانداردهای نظارتی پیروی کند.

اگرچه شارژ کندتر از طریق یک روش تغذیه تلفن ممکن است تصمیم شما را برای انتخاب مدل تلفن همراه تغییر ندهد، اما این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند که تصمیم بگیرید آیا به دنبال تهیه لوازم جانبی MagSafe هستید یا نه. پیش سفارش گوشی‌های آیفون 12mini و آیفون 12 Promax از جمعه باز می شود و بر اساس اطلاعات اپل این گوشی‌ها از 13 نوامبر عرضه خواهند شد. آیفون 12 و آیفون 12 Pro پیش‌تر عرضه شده بودند.

ارسال نظر