فروش پنل اولد تاشو سامسونگ به شرکت های گوگل، اوپو و شیائومی

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ یکی از کهنه کاران تولید گوشی های هوشمند تاشو است. همین امر باعث شده است که غول کره ای فرایند فروش پنل اولد تاشو به دیگر برند هارا آغاز کند.

فروش پنل اولد تاشو سامسونگ به شرکت های گوگل، اوپو و شیائومی

شرکت سامسونگ یکی از کهنه کاران در تولید گوشی های تاشو هوشمند است. یکی از محصولاتی که محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرد، گوشی Galaxy Z Fold 2 بود که یکی از شاهکار های این غول کره ای به حساب می‌آید. بنابراین دیگر کمپانی ها نیز با توجه به علاقه کاربران به این نوع گوشی ها، قصد دارند تا گجت هایی با این شکل و شمایل تولید کنند. بر همین اساس سامسونگ قصد دارد تا اقدام به فروش پنل اولد تاشو به دیگر کمپانی ها از جمله گوگل، اوپو و شیائومی کند. طبق گزارشات، تمام این صفحه های نمایش بصورت تا شونده به داخل بوده و سایز حدودی بین ۷.۶ اینچ تا ۸.۰۳ اینچ خواهند داشت. طبق گزارشاتی که توسط این سه کمپانی منتشر شده است، دریافت این پنل ها هنوز در مراحل آزمایشی اولیه است.

اخیراً شرکت اوپو نیز از صفحه نمایش تولید شده توسط سامسونگ در گوشی تا شونده به بیرون خود استفاده کرده بود. در همین حال، شیائومی در حال تغییر حالت از حالت تا شونده خارجی به تا شونده داخلی است و گفته می شود که در حال توسعه یک صفحه نمایش تاشو با اندازه ۸.۰۳ اینچ و صفحه بیرونی ۶.۳۸ اینچ است. وبسایت The Elec همچنین اعلام کرده است که گوگل از شرکت سامسونگ پنل های ۷.۶ اینچ تاشو خریداری کرده تا در آینده اقدام به تولید گوشی تاشو کند. البته این اولین بار نیست که همچین خبری درباره گوگل منتشر شده است. در ماه مه سال ۲۰۱۹ نیز اعلام شده بود که این شرکت در حال تحقیقات خود برای تولید یک گوشی تاشو است. علاقه کاربران به این گونه گجت ها به قدری زیاد شده است که حتی کمپانی اپل نیز درحال آزمایش بر روی نمونه های اولیه گوشی تاشو خود است که یکی از آنها شباهت زیادی به گلکسی فولد سامسونگ دارد. سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بالا است، این بدان معناست که احتمال زیادی وجود دارد که ما دستگاه های تاشو پیچیده تری را طی چند سال آینده ببینیم.

ارسال نظر