قابلیت Exclusive Stories یا استوری‌های انحصاری به اینستاگرام اضافه می‌شود

رسانه کلیک – اینستاگرام قصد دارد با افزودن قابلیت Exclusive Stories یا همان استوری های انحصاری به پلتفرم خود، به تولیدکنندگان محتوا برای افزایش درآمد کمک کند.

قابلیت Exclusive Stories یا استوری‌های انحصاری به اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام در حال آماده‌سازی یک قابلیت جدید به نام Exclusive Stories است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای انحصاری خود را تنها با مشترکین به اشتراک بگذارند. جالب آنکه این ویژگی شباهت بسیاری با Super Follows توییتر دارد ( قابلیت Super Follows توییتر به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد ).

استوری های انحصاری به همراه یک برچسب بنفش در صفحه ظاهر می‌شوند. درست مانند ویژگی Close Friends یا دوستان نزدیک که دارای رنگ سبز هستند. اگر بدون داشتن اشتراک، تلاش کنید استوری های کاربر مورد نظر را ببینید، پیامی مانند شکل زیر ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید تنها مخاطبین قادر به دیدن استوری هستند.

سازندگان اینستاگرام از ارائه اطلاعات بیشتر درباره قابلیت Exclusive Stories امتناع کرده و می‌گویند این ویژگی هنوز حتی به مرحله آزمایش نیز نرسیده است. البته مدیرعامل اینستاگرام یعنی آدام موسری همواره طرفدار افزودن اشتراک به پلتفرم بوده است.

صاحبان پلتفرم‌های مختلف مدتی است در تلاش هستند تا به تولیدکنندگان محتوا برای درآمدزایی کمک کنند. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، توییتر نیز اکنون این امکان را برای تولیدکنندگان و اینفلوئنسرها فراهم آورده است تا محتوای خود را تنها با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

همچنین پس از رشد چشمگیر Substack، کمپانی مادر اینستاگرام یعنی فیس‌بوک نیز تصمیم گرفت پلتفرم مشابه Bulletin را برای انتشار خبر راه‌اندازی کند. سابستک یک پلتفرم آنلاین برای انتشار مقالات و یادداشت‌های کوتاه به قلم نویسندگان مستقل بوده که به تازگی محبوبیت بالایی بین افراد پیدا کرده است.

ارسال نظر