قیمت گوشی هوشمند سرفیس Duo لو رفت

رسانه کلیک - در ماه‌های گذشته افشاگری‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی هوشمند تاشوی سرفیس Duo منتشر شده است. اکنون نیز قیمت این گوشی تاشو لو رفته است. 

قیمت گوشی هوشمند سرفیس Duo لو رفت

گزارش‌ها نشان می‌دهد قیمت گوشی هوشمند سرفیس Duo تقریبا ۱۴۰۰ دلار خواهد بود. این گوشی نسبت به رقیبان خود مانند گلکسی زد فولد ۲ ارزان‌تر است؛ زیرا قابلیت‌ها و امکانات کمتری دارد. یکی از افشاگران به نام «SamsungBloat» رندرهایی را از لوازم جانبی موبایل هوشمند تاشوی سرفیس Duo مایکروسافت منتشر کرده است. او قیمت پایه این محصول را ۱۴۰۰ دلار اعلام کرده است.

دوربین گوشی سرفیس Duo قوی نیست. برای این گوشی نمایشگر بیرونی تعبیه نشده است و نمایشگر داخلی آن نیز حاشیه بسیار زیادی دارد. این گوشی از تکنولوژی ارتباطی 5G نیز پشتیبانی نمی‌کند. البته برخی لوازم جانبی ویژه‌ای در دسترس کاربر خواهند بود که امکانات خاصی را به آن اضافه کنند.

این مجموعه شامل یک قلم استایلس، شارژر USB-C، قاب ویژه برای گوشی تاشو و هدفون‌های بی‌سیم سرفیس ایرباد است. به نظر می‌رسد این مجموعه نیز قیمتی معادل ۱۴۰۰ دلار داشته باشد. طبق شایعاتی که منتشر شده است این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. اما مودم 5G ندارد. این قطعه همراه با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی با ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. کاربران نیز با توجه به نیاز خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

نمایشگری که برای سرفیس Duo در نظر گرفته شده است شامل ۲ نسخه از پنل‌های امولد ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ پیکسل است. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز زیر یکی از آنها قرار گرفته است. گفته می‌شود مایکروسافت از ظرفیت باتری ۳۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت برای این محصول استفاده کرده است. این باتری برای دستگاهی که ۲ صفحه نمایشگر دارد چندان مناسب نیست. توجه داشته باشید که سرفیس Duo پایان این هفته رونمایی و عرضه خواهد شد.

ارسال نظر