لنوو ThinkPad X1 Fold ؛ اولین نوت بوک تاشو در دنیا

رسانه کلیک - شرکت لنوو قصد دارد امروز از اولین نوت بوک تاشو جهان با نام ThinkPad X1 Fold با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی رونمایی کند. 

لنوو ThinkPad X1 Fold ؛ اولین نوت بوک تاشو در دنیا

شرکت لنوو امروز در تاریخ ۳۰ سپتامبر از ThinkPad X1 Fold رونمایی می کند. در نمایشگاه CES 2019 شرکت لنوو از پروتوتایپ محصولی رونمایی کرد که به گفته این شرکت «اولین PC تاشو در دنیا» بوده است. در آن زمان تنها یک نمونه اولیه به نمایش گذاشته شد؛ اما طبق گزارش‌های و تیزرهایی که اخیرا منتشر شده‌اند، این شرکت بزرگ چینی قصد دارد امروز از این محصول به‌صورت زسمی رونمایی کند.

ThinkPad X1 Fold در واقع یک نوت بوک کامل است که از پردازنده نسل یازدهم Core در آن استفاده شده است. نمایشگر این محصول ۱۳/۳ اینچ، لمسی و با رزلوشن 2K است.

راز ساخت این محصول، تکنولوژی انحصاری شرکت لنوو برای ساخت نمایشگرهای تاشو است. نمایشگر این لپ تاپ توسط شرکت لنوو و با همکاری تامین‌کننده این شرکت یعنی شرکت ال جی ساخته شده است. تقریبا ۴ سال است که شرکت‌های ال جی و لنوو در حال ساخت این نوت بوک و رفع مشکلات آن هستند.

در تکنولوژی لولای این نوت بوک از فیبر آلیاژ کربن و منیزیم استفاده شده است تا هنگامی که این لپ تاپ در حالت باز قرار می‌گیرد کاملا صاف و مستحکم باشد. هنگام کار کردن با این نمایشگر کاملا حس نمایشگرهای سنتی به شما القا می‌شود و تفاوت یا چیز عجیب و غریبی را احساس نمی‌کنید. همچنین در تمام آزمون‌های مربوط به استحکام، امتیاز لازم را کسب کرده است.

بعد از اینکه رونمایی به صورت رسمی انجام شود، اطلاعات بیشتر درباره این محصول شامل قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر خواهد شد.

ارسال نظر