لولای خم‌شونده متفاوت مایکروسافت Surface Duo نسبت به رقبا

رسانه کلیک - وبسایت iFix در جدیدترین بررسی سخت‌افزاری خود، گوشی تاشو Surface Duo  کمپانی مایکروسافت را کالبدشکافی کرده است و تصویر درون آن را ارائه کرده است.

لولای خم‌شونده متفاوت مایکروسافت Surface Duo نسبت به رقبا

وبسایت iFix در بررسی‌های سخت‌افزاری خود به نکته‌ی قابل توجهی درخصوص لولای تاشونده‌ی این گوشی هوشمند برخورد کرده است. لولای این گوشی متفاوت از رقبای آن و بیشتر شبیه لولای تاشونده در لپ‌تاپ‌های کوچک °360 می‌باشد.

برخلاف رقبای خود، گوشی Surface Duo دارای دو صفحه نمایش تا شونده‌ است که در محور لولا بر روی هم قرار دارند. (گوشی‌هایی مانند Galaxy Fold و Motorella Razr که دارای یک صفحه نمایش خم شونده هستند در نتیجه نیازمند طراحی پیچیده‌تری برای لولای گوشی‌ خود هستند. سامسونگ حتی عرضه گوشی تاشو Galaxy Fold خود را برای بهبود صفحه‌نمایش خود به تاخیر انداخت.).

تیم iFix همچنین ادعا کرده است این گوشی دارای دوباتری با سایز‌های مختلف است که شرکت مایکروسافت آن‌ها را با بست‌های بسیار محکمی در گوشی جا ساز کرده است و به نوعی قابل جدا شدن نبودند. باتری‌ها تنها قطعه‌ی مشکل برای باز کردن نبودند و باقی اجزا سخت‌افزارهای این گوشی نیز به سختی در جای خود فیکس شده بودند. تنها بخش از این گوشی که برای بررسی سخت‌افزاری راحت جدا شد، به گفته تیم iFix صفحه نمایش و صفحه شیشه‌ای پشت این گوشی بود.

اگر هنوز در خرید این گوشی ۱۴۰۰ دلاری مردد هستید، می‌توانید بررسی کامل سخت‌افزاری این گوشی را در سایت این تیم به طور کامل مشاهده کنید. هرچند این دستگاه از بهترین گوشی‌های دارای صفحه تاشو به حساب می‌آسد اما همچنان دارای باگ‌های نرم‌افزاری مانند متوقف شدن و پریدن صفحه نمایش حین باز کردن صفحات اینترنتی است.

ارسال نظر