مایکروسافت برنامه‌های اندرویدی را سال 2021 به ویندوز 10 می‌آورد

رسانه کلیک - اخیرا گزارش شده است که مایکروسافت برنامه دارد سال 2021، پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی را مستقیما به ویندوز 10 بیاورد.

مایکروسافت برنامه‌های اندرویدی را سال 2021 به ویندوز 10 می‌آورد

در حال حاضر امکان اجرای برنامه‌های اندروید در کامپیوترهای ویندوز 10 به لطف شبیه سازهایی مانند Bluestacks وجود دارد، اما به نظر می رسد مایکروسافت ممکن است پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی را مستقیماً به سیستم عامل بیاورد.

Zac Bowden، روزنامه نگار ویندوز سنترال گزارش داد که این شرکت در حال بررسی است تا در سال 2021 برنامه‌های اندرویدی را به ویندوز بیاورد و به طور خاص اشاره کرده است که این برنامه‌ها ممکن است در فروشگاه مایکروسافت عرضه شوند.

هیچ صحبتی در مورد نحوه اجرای این برنامه توسط مایکروسافت و اینکه آیا برای ویندوز مبتنی بر آرم ارائه می شود یا خیر، نشده است. البته احتمال زیادی وجود دارد که برای این ویندوزها توسعه داده شود؛ زیرا اکثر برنامه‌های اندروید با در نظر گرفتن دستگاه‌های Arm ساخته می شوند.

بسیاری از برنامه‌ها مانند جیمیل، اوبر و سایر برنامه‌ها به پشتیبانی از خدمات گوگل پلی احتیاج دارند، اما مشخص نیست مایکروسافت قصد دارد این مجموعه را ارائه دهد یا خیر. پشتیبانی از برنامه اندروید در ویندوز 10با استقبال زیادی رو به رو خواهد شد مخصوصاً حالا که MacOS از برنامه‌های آیپد و آیفون پشتیبانی می کند و امیدواریم این امر توسعه دهندگان اندروید را ترغیب کند تا سریع تر این کار را انجام دهند.

ارسال نظر