مدیر جدید آمازون: هنوز کارمان برای تولید بازی های ویدئویی تمام نشده است

رسانه کلیک - شرکت آمازون درحال تغییرات داخلی اساسی از جمله تغییر مدیریت این کمپانی است. حال مدیر جدید آمازون قصد دارد تا در زمینه بازی سازی نیز آمازون را به چالش بکشد.

مدیر جدید آمازون: هنوز کارمان برای تولید بازی های ویدئویی تمام نشده است

اندی جسی به عنوان مدیر جدید شرکت آمازون انتخاب شده است. آقای جسی هفته گذشته در پاسخ به یکی از خبرنگاران مجله بلومبرگ گفته است که متعهد به ساخت بازی های ویدیویی آمازون است و قصد دارد تا این شرکت را در زمینه ساخت بازی های ویدیویی به چالش بکشد. وی همچنین به مشکلات پیش آمده در این زمینه سخن گفته است و بیان کرد که برخی از پروژه ها در یکسال پایان می یابند و برخی چندین سال به طول می انجامد تا پایان یابند. در ادامه او به این نکته اشاره کرد که اگرچه ما هنوز به طور مداوم در AGS (استودیوی بازی آمازون) موفق نبوده ایم، اما من معتقدم اگر تلاشمان را بیشتر کنیم، موفقیت از آن ما خواهد شد. موفقیت فوری شاید با استرس کمتری همراه باشد، اما وقتی رسیدن به این مسیر بیشتر طول بکشد، نتیجه آن شیرین تر خواهد بود. جسی ادامه داد؛ من معتقدم اگر ما تمرکز خود را بر روی مهمترین موارد حفظ کنیم، این استودیو به هدف خود خواهد رسید.

این تصمیم دقیقاً بعد از خروج آقای جف بیزوس گرفته شد که از مدیریت آمازون کناره گیری کرده و جای خود را به مدیر خدمات وب این شرکت سپرده است. با توجه به گزارشات منتشر شده، کمپانی آمازون، مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار را در یکسال به علت عدم موفقیت در استودیو بازی سازی خود متضرر شده است. از این ضروری است که مدیر جدید این شرکت به این قسمت توجه ویژه‌ ای داشته باشد. گزارش های قدیمی تر بلومبرگ نشان میدهند که استودیوی بازی سازی آمازون با مشکلات زیادی روبرو بوده است از جمله عدم حضور یک مدیر توانمند و با تجربه در ساخت بازی های ویدیویی.

آقای جسی امیدوار است تا با حضور خود بتواند قدمی بزرگ را برای پیشرفت استودیو بازی سازی آمازون بردارد و برای این هدف، در حال برنامه‌ ریزی های بزرگی است که در آینده بیشتر درباره آنها صحبت خواهیم کرد.

ارسال نظر