مشخصات احتمالی Mi 11 Pro و Mi 11 Pro Plus؛ پرچمداران قدرتمند شیائومی

رسانه کلیک - به تازگی اطلاعاتی درباره پرچمدار پیشروی شرکت شیائومی در فضا مجازی منتشر شده است. برخی بر این باورند که این اطلاعات، مشخصات احتمالی Mi 11 Pro و Mi 11 Pro Plus باشد.

مشخصات احتمالی Mi 11 Pro و Mi 11 Pro Plus؛ پرچمداران قدرتمند شیائومی

به تازگی یک تصویر در فضای مجازی منتشر شده است که شامل اطلاعاتی درباره پرچمدار آینده شرکت شیائومی می شود. البته هیچکدام از این اطلاعات تائید شده نبوده و فقط در حد شایعه هستند. در این تصویر، مشخصات احتمالی Mi 11 Pro به چشم میخورد اما نکته جالب اینجاست که دستگاه سومی هم در این تصویر وجود دارد که با نام Mi 11 Pro Plus معرفی شده است.

مشخصات Mi 11 Pro

با توجه به تصویر، Mi 11 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچ 2K بهره میبرد که با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز همراه است. در پشت گوشی ما شاهد سه دوربین هستیم که در کنار فلش ال ای دی دوگانه و سیستم فوکس لیزری قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی از لنز ۵۰ مگاپیکسلی نسل دوم سامسونگ همراه با حسگر لرزشگیر اپتیکال استفاده میکند. لنز دوم و سوم این گوشی نیز ۴۸ مگاپیکسلی بوده که توسط سونی تامین شده است که توانایی زوم ۵ برابری اپتیکال و ۱۲۰ برابری هیبریدی را دارد. دوربین سلفی این مدل ۲۰ مگاپیکسلی است. اطلاعات این تصویر به ما می‌گویند که این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه میشود که قابلیت شارژ سریع سیمی و بیسیم ۶۷ واتی را دارد. این گوشی از طریق درگاه USB-C نسخه 3.0 شارژ میشود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، فناوری NFC، بلوتوث نسخه ۵.۲، وای فای 6E، حسگر مادون قرمز، اسپیکر های تقویت شده توسط شرکت هارمن کاردن و موتور ویبره X-axis اشاره کرد.

این گوشی در با وزن ۲۲۰ گرم عرضه میشود اما هنوز دارای بودن گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و خاک مشخص نشده است.

این محصول همراه با پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ در دو نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد که قیمت آنها به ترتیب ۷۷۳ و ۸۳۵ دلار خواهد بود.

مشخصات Mi 11 Pro Plus

سال گذشته بهترین مدل عرضه شده سری Mi 10 با نام Mi 10 Ultra معرفی شد. اما اینطور که به نظر میرسد شرکت شیائومی قصد دارد تا نام "اولترا" را حذف کرده و اینبار برای بالاترین مدل از پرچمداران سال ۲۰۲۱ خود از پسوند "پلاس" استفاده کند. این همان روشی است که شرکت ویوو و هواوی بالا رده ترین پرچمداران خود را نام گذاری میکنند.

این گوشی از صفحه نمایشی مشابه با دو مدل دیگر خانواده می ۱۱ استفاده میکند. این محصول در دو نسخه ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ در کنار UFS 3.1 عرضه خواهد شد.

تفاوت نسخه پلاس با پرو در دوربین این دو گوشی است. نسخه پلاس از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی نسل دوم سامسونگ، دو لنز ۴۸ مگاپیکسلی ساخته شده توسط سونی که لنز دوم آن توانایی زوم ده برابری دارد. یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی پرتریت با توانایی بزرگنمایی دو برابری را دارد. بر این اساس، محصول مورد بحث از چهار دوربین در پنل پشتی و در پنل جلویی از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره میبرد.

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده و از سرعت شارژ ۱۲۰ وات سیمی، ۶۷ وات بیسیم بهره میبرد.

این محصول دارای گواهینامه IP68 بوده و وزن آن ۲۳۰ گرم است.

قیمت اعلام شده برای این پرچمدار مورد انتظار، با توجه به نسخه انتخابی از نظر رم، ۸۶۶ و ۹۲۸ دلار خواهد بود.

شیائومی امروز از Mi 11 رونمایی خواهد کرد. اما اینکه دو مدل مورد بحث در مراسم حضور داشته باشند یا خیر مشخص نیست.

ارسال نظر