مشخصات گلکسی S20 FE 5G در اسناد TENAA لو رفت

رسانه کلیک - گوشی هوشمند گلکسی S20 FE 5G به زودی توسط سامسونگ رونمایی می‌شود. این گوشی تاییدیه TENAA را کسب کرده است که مشخصات اصلی آن را تایید می‌کند.

مشخصات گلکسی S20 FE 5G در اسناد TENAA لو رفت

گلکسی S20 FE 5G که گلکسی S20 فن ادیشن نیز نامیده می‌شود با شماره مدل SM-G7810 از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ واتی بهره می‌برد. این گوشی می‌تواند از ۲ سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این دستگاه ابعادی معادل ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر دارد که آن را بین گوشی‌های گلکسی S20‌ و گلکسی S20 پلاس قرار می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که افشاگران منتشر کرده‌اند گلکسی S20 FE 5G از صفحه نمایش از نوع سوپر امولد مجهز برخوردار است که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. سامسونگ برای محافظت از این پنل از گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را درون حفره مرکز نمایشگر قرار می‌دهد.

دوربین سه‌گانه این گوشی روی پنل پشتی آن قرار می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. کاربران این گوشی می‌توانند به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری نیز دسترسی داشته باشند.

گلکسی S20‌ فن ادیشن با مدل‌های 4G و 5G‌ به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ اعلام کرده است که برای مدل 4G از چیپست اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌کند. همچنین کاربران نسخه 5G به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام دسترسی خواهند داشت.

این گوشی هوشمند سامسونگ قابلیت‌های دیگری مانند پشتیبانی از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، فناوری شارژ بی‌سیم PowerShare و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نیز به کاربران ارائه می‌کند. این محصول با ۶ رنگ سفید، آبی، نارنجی، اسطوخودوسی، سبز و قرمز به بازار عرضه می‌شود و با نسخه ارزان قیمت آیفون ۱۲ رقابت می‌کند.

ارسال نظر