مشخصات Oppo Reno6 Pro Plus همراه با جزئیات دوربین آن لو رفت!

رسانه کلیک - به تازگی دستگاه جدیدی در سازمان TENAA چین مدارک لازم خود را دریافت کرده است. به همین واسطه، مشخصات Oppo Reno6 Pro Plus نیز برای ما روشن شده است. 

مشخصات Oppo Reno6 Pro Plus همراه با جزئیات دوربین آن لو رفت!

اخیرا یک تلفن هوشمند برند اوپو با شماره مدل PENM00 در سازمان مخابراتی چین یعنی TENAA مدارک لازم خود را به جهت ارائه خدمات رادیویی دریافت کرده است. حال با توجه به لیست منتشر شده از محصول دریافت‌کننده این مجوز‌ها، مشخصات Oppo Reno6 Pro Plus همراه با جزئیات دوربین آن در فضای مجازی منتشر شده است.

وبسایت دیجیتال چت استیشن اعلام کرده است که گوشی مورد انتظار شرکت اوپو نسبت به نسل قبلی خود شاهد کاستی‌هایی است‌. طبق گزارشات منتشر شده، محصول مورد بحث از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، اسپیکرهای استریو دوگانه و موتور ویبره X-linear استفاده خواهد کرد. افشاکننده دیگری ادعا کرده است که گجت فوق از فناوری AAC بهره خواهد برد.

از سوی دیگر وبسایت TENAA ادعا کرده که این محصول از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با شماره مدل IMX766 ساخت سونی به عنوان لنز اصلی خود بهره خواهد برد. طبق اطلاعات منتشر شده، این لنز در کنار سه سنسور ۱۶، ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به ترتیب با عنوان دوربین‌های سوپر واید، تله‌فوتو و لنز تشخیص عمق قرار گرفته است.

دستگاه مورد بحث همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و از سرعت شارژ ۶۵ وات بهره می‌برد. ضخامت این گوشی ۷.۹ میلی متر بوده و دارای وزن ۱۸۸ گرمی است.

طبق تصویر منتشر شده، در پنل جلویی، شاهد یک صفحه نمایش امولد خمیده ۶.۵۵ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس هستیم و دوربین سلفی به صورت حفره‌ای در سمت چپ و قسمت بالایی محصول قرار دارد. لنز استفاده شده در دوربین سلفی این گجت ۳۲ مگاپیکسلی بوده و از لحاظ نرم‌افزاری نیز باید بگوییم که این موبال هوشمند دارای ColorOS در کنار اندروید ۱۱ است.

گوشی اوپو رنو 6 پرو پلاس در دو نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر