ادامه مشکلات iOS 15 این بار به شکل بازگشایی قفل آیفون

با انتشار iOS 15 موج عظیمی از انتقادات درباره مشکلات این نسخه در فضای مجازی منتشر شد. حال با نزدیک شدن به زمان عرضه نسخه اصلاحیه یعنی iOS 15.1 گزارشات بروز مشکل در سیستم‌عامل آیفون‌های اپل اوج گرفته است. 

ادامه مشکلات iOS 15 این بار به شکل بازگشایی قفل آیفون

پس از عرضه جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند اپل کاربران مشکلات آن را از طریقه انجمن‌ها یا شبکه اجتماعی توییتر با غول فناوری به اشتراک گذاشتند.

همین امر باعث شد تا کمپانی اقدام به آماده‌سازی یک نسخه اصلاحیه کند. درحال حاضر برخی توسعه دهندگان به منظور بهینه‌سازی برنامه‌های خود با آی‌او‌اس جدید از نسخه بتا iOS 15.1 استفاده می‌کنند. اما بسیاری از کاربران عادی درگیر مشکلات نسخه پیشین یعنی iOS 15 هستند.

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده برخی کاربران دسترسی بازگشایی قفل گوشی از طریق اپل واچ خود از دست داده‌اند. حتی در برخی موارد گزارش شده کاربران نمی‌توانند این روش را برای باز کردن قفل گجت خود انتخاب کنند.

از دیگر مشکلات گزارش شده نسخه جدید سیستم‌عامل اپل توسط کاربران می‌توان به عدم کارکرد گزینه "ViewFinder" در برنامه دوربین، عدم روشن شدن صفحه نمایش هنگام لمس صفحه خاموش دستگاه و حتی باز نشدن قفل دستگاه با کشیدن دست روی صفحه اشاره کرد.

به نظر می‌رسد اپل از اکثر مشکلات iOS 15 آگاهی کامل داشته باشد و گفته می‌شود بیشتر این باگ‌های سیستمی بزودی با ارتقا به نسخه 15.1 برطرف خواهند شد.

البته همانطور که گفته شد درحال حاضر استفاده از نسخه اصلاحیه تنها برای عده محدودی قابل استفاده بوده و کاربران معمولی باید کمی بیشتر منتظر انتشار نسخه پایدار iOS 15.1 باشند.

به گزارش وب‌سایت GSMArena نسخه جدید سیستم‌عامل اپل قرار است بزودی برای تمام گوشی‌های واجد شرایط منتشر شود و این‌طور که به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلاتی که کاربران درحال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند در این نسخه رفع شده‌اند.

حال باید دید غول کوپرتینو چه زمانی کاربران خود را از مشکلات فراوان iOS 15 نجات خواهد داد. آیا شما هم یکی از کاربران اپل هستید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون مشکلات نسخه پانزدهم سیستم‌عامل این شرکت با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر