گوشی نوکیا ۱۱۰ همراه فناوری 4G در بازار هند معرفی شد

شرکت نوکیا قصد دارد همانند گذشته بازار تلفن‌های همراه را تصاحب کند. حال این کمپانی از یک گوشی ارزان‌قیمت در بازار هند رونمایی کرده است. 

گوشی نوکیا ۱۱۰ همراه فناوری 4G در بازار هند معرفی شد

کمپانی فنلاندی نوکیا به تازگی از یک تلفن همراه دکمه‌ای با نام Nokia 110 همراه فناوری 4G در بازار هند رونمایی کرده است. این گجت ابتدا کنار Nokia 105 در اروپا رونمایی شد. این گوشی در واقع نسخه‌ای ارتقا یافته از نوکیا ۱۱۰ سال ۲۰۱۹ است که تنها از فناوری ارتباطی 2G پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که فناوری 2G دیگر کاربردی بین کاربران فضای مجازی ندارد، گوشی جدید این کمپانی از شبکه 4G به عنوان ویژگی اصلی خود بهره می‌برد. البته محصولات دیگری همچون نوکیا ۱۰۵ و مجیک ۲ نیز در بازه قیمتی تلفن همراه معرفی شده وجود دارند که از فناوری ارتباطی نسل چهارم بهره می‌برند.

از جمله مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به دارای بودن یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۱.۸ اینچ با رزولوشن ۱۶۰ × ۱۲۰ پیکسل، پنل پشتی از جنس پلی‌کربنات، دوربین ۰.۸ مگاپیکسلی QVGA، حافظه رم ۱۲۸ مگابایت و ۴۸ مگابایت حافظه رام قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت بهره می‌برد. هم‌چنین گوشی معرفی شده از جک هدفون ۳.۵ پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب محصول معرفی شده امکان استفاده از رادیو آن بدون نیاز به اتصال هدفون است. دلیل این امر حضور آنتن داخلی رادیو در سخت‌افزار گوشی است. هم‌چنین این گجت از یک LED در لبه بالایی دستگاه به منظور استفاده به عنوان چراغ قوه بهره می‌برد.

تامین انرژی نوکیا ۱۱۰ توسط یک باتری ۱۰۲۰ میلی آمپری انجام می‌شود که توان بازدهی ۱۴ روزه دارد. البته در صورت استفاده مداوم از فناوری 4G کاربر می‌تواند ۵ ساعت از این دستگاه استفاده کند. هم‌چنین در صورت استفاده از فناوری‌های 3G و 2G این زمان به ۱۶ و ۱۸ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

گوشی جدید نوکیا در رنگ‌های مشکی، زرد و آبی با قیمت ۳۸ دلار از امروز در بازار هند و وب‌سایت آمازون قابل تهیه است.

ارسال نظر