منتظر گوشی گیمینگ کوآلکام باشید!

رسانه کلیک - شرکت کوآلکام قصد دارد با همکاری ایسوس، از گوشی گیمینگ کوآلکام را تا پایان سال جاری میلادی رونمایی کند. آیا باید منتظر این گوشی در همایش سالانه تکنولوژی کوآلکام باشیم؟

منتظر گوشی گیمینگ کوآلکام باشید!

به نظر می‌رسد که شرکت کوآلکام قصد دارد گوشی گیمینگ برند خود را به بازار عرضه کند. طبق گزارش های منتشر‌شده، این شرکت بزرگ تولیدکننده چیپست قصد دارد با همکاری یک برند تلفن همراه، گوشی گیمینگ کوآلکام را تولید کند.

براساس گزارشی که در DigiTimes منتشر شده است، شرکت کوآلکام قصد دارد با همکاری Asustek Computer، تا آخر سال 2020 میلادی از گوشی گیمینگ خود رونمایی کند. در واقع شرکت شرکت ایسوس وظیفه تولید گوشی گیمینگ این شرکت را بر عهده خواهد داشت.

همچنین شرکت کوآلکام در حال آماده شدن برای همایش تکنولوژی سالانه خود است. در این همایش که به صورت مجازی و در دو روز متوالی برگزار می‌شود، این شرکت از چیپست‌های پرچمدار سال آینده خود مانند اسنپدراگون 875 رونمایی خواهد کرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت تمرکز خود را روی تراشه های گیمینگ قرار داده است و به این بخش پرسود از بازار گوشی‌های هوشمند توجه زیادی دارد.

تراشه های اسنپدراگون 730G و 765G روی این تمرکز دارند تا عملکرد گیمینگ خوبی را برای گوشی‌های میان‌رده به ارمغان بیاورند.

ایسوس نیز همکار خوبی برای کوآلکام خواهد بود؛ زیرا در این زمینه تجربیاتی دارند و گوشی‌های گیمینگ ROG ایسوس مدت‌هاست که در بازار حضور دارند. آخرین مدل این گوشی‌ها نیز گوشی قدرتمند ROG Phone 3 است که از یک تراشه اسنپدراگون Snapdragon 865+ قدرت می‌گیرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره گوشی گیمینگ‌ کوآلکام در دسترس نیست اما به احتمال زیاد این گوشی با اخرین تراشه این شرکت یعنی اسنپدراگون 875 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است که در همایش اسلانه تکنولوژی کوآلکام شاهد رونمایی این گوشی باشیم. همه این‌ها حدس و گمان هستند و باید منتظر اخبار رسمی این شرکت درباره مشخصات و تاریخ رونمایی باشیم.

ارسال نظر