موجودی کنسول پلی استیشن 5 در اولین فروش آنلاین به اتمام رسید

رسانه کلیک - کنسول پلی استیشن 5 که امروز با قیمت 500 و 400 دلار (بدون درایو دیسک) به صورت آنلاین عرضه شد، در ساعات اولیه فروش خود به وضعیت اتمام موجودی رسید.

موجودی کنسول پلی استیشن 5 در اولین فروش آنلاین به اتمام رسید

کنسول پلی استیشن 5 امروز سر و صدای زیادی در بازارهای مختلف به پا کرد. شرکت سونی به دلیل پاندمی کرونا تمام فروش های خود را به فروش اینترنتی محدود کرده است . به نظر می‌رسد که پاندمی کرونا و خانه‌نشین شدن افراد، تاثیری زیادی بر افزایش تقاضا برای کنسول جدید سونی داشته است.

شرکت سونی، امنیت و سلامتی مشتریان خود را در اولویت قرار داده است و برای اینکه فاصله اجتماعی رعایت شود، تنها راه فروش پلی استیشن 5 را روش فروش آنلاین در نظر گرفت و از مشتریان خود خواست «در خانه بمانید تا در امان باشید و سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید».

موجودی این کنسول نوآورانه که با قیمت 500 یا 400 دلار (بدون درایو دیسک) به فروش می‌رسد، بعد از مدت کوتاهی در پلتفرم‌های فروش PS5 در کشور ژاپن به اتمام رسید. البته برخی از خرده‌فروشان مقداری از موجودی خود را انبار کرده‌اند و برای فروش آن‌ها مسابقه های مختلفی راه اندازی کرده‌اند. به منظور تعدیل تقاضا، برخی از سایت‌های بزرگ ژاپنی، این کنسول را با قیمت بیش از 900 دلار نیز فروخته‌اند!

تقاضای زیادی برای PS5 وجود دارد؛ زیرا این کنسول گرافیک عالی و چشم نواز، زمان بارگذاری بهبود یافته و بسیار سریع تر و یک کنترلر جدید با بازخورد همه جانبه ارائه می دهد. این تقاضا به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا بسیار زیاد شده است؛ زیرا بسیاری از افراد برای از بین بردن فشار روانی به بازی روی می‌آورند.

شرکت مایکروسافت هم که در این هفته محصولات Xbox خود را عرضه کرد، با تقاضای زیاد و اتمام موجودی مواجه شد. به نظر می‌رسد که این تقاضا با شروع سال میلادی جدید، بیش تر هم بشود.

ارسال نظر