با نرم افزار اندروید مدیریت وردپرس آشنا شوید

رسانه کلیک - وردپرس یکی از قدرتمند‌ترین ابزار‌های مدیریت محتوا در وب است و نرم افزار اندروید مدیریت وردپرس به شما کمک می‌کند تا به سرعت به پنل مدیریتی خود دسترسی داشته باشید و تغییرات لازم را اعمال کنید. 

با نرم افزار اندروید مدیریت وردپرس آشنا شوید

وردپرس (WordPress) یکی از قدرتمند‌ترین ابزار‌های مدیریت محتوا در وب است که در سال 2003 فردی با نام مت چارلز مولنوگ (بنیان گذار وردپرس) نام وردپرس را انتخاب کرد و در مدت کوتاهی آن را به معروف‌‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت تبدیل کرد! به کمک این ابزار می‌توانید مجموعه المان‌های مختلفی که در وب‌سایتتان دارید کنترل کنید و بعضا بدون کد نویسی یک سایت خوب را پیاده‌سازی کنید.

اگر هم‌اکنون وب‌سایتتان بر بستر این سیستم مدیریت محتوایی در حال فعالیت است به احتمال زیاد با پنل مدیریت آن چندین بار مواجه شده‌اید. پنل مدیریت وردپرس شامل ابزار‌های گوناگونی مانند ویرایشگر متن برای گذاشتن پست و افزونه‌های مختلف است. به کمک همین پنل مدیریتی که WordPress برای شما در نظر گرفته می‌توانید انواع تغییرات در سطوح مختلف را ایجاد کنید.

نرم افزار اندروید مدیریت وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که با نصب این اپلیکیشن روی تلفن‌همراه خود دسترسی راحت تری به پنل مدیریت وردپرس داشته باشید تا هرکجا که لازم بود فوری تغییرات مد نظر خود را روی این بستر اعمال کنید.

از پاسخدهی به کامنت‌ها تا درج مقاله در وب‌سایت همه این کار‌های به کمک این پنل مدیریتی بر بستر اندروید امکان پذیر است.

برخی از ویژگی‌های نرم افزار مدیریت وردپرس اندروید:

  • دارا بودن ویرایشگر قدرتمند با امکانات افزودن لینک، ادامه مطلب ، پهن کردن متن و …
  • امکان قرار دادن رمز برای پست‌های نوشته شده
  • امکان منتشر کردن مطالب به صورت زمان بندی شده
  • قرار دادن پست‌های نوشته شده در دسته‌های دلخواه
  • گذاشتن مستقیم برچسب برای مطالب ارسالی
  • مدیریت کامل بخش دیدگاه ها
  • ایجاد صفحه و مدیریت کامل بر روی بخش برگه ها

این برنامه به صورت رایگان منتشر شده و شما می‌توانبد آن را از پلی استور دانلود کنید: لینک دانلود

ارسال نظر