نسخه بتا One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ به زودی منتشر می‌شود

طبق گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد یکی از اولین عرضه‌کنندگان اندروید ۱۲ برای کهکشانی‌های خود باشد. 

نسخه بتا One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ به زودی منتشر می‌شود

کمپانی سامسونگ درحال حاضر یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان به حساب می‌آید. در گذشته وقتی صحبت از انتشار بروزرسانی اندروید برای گوشی‌های این شرکت می‌شد، غول کره‌ای حرفی برای گفتن نداشت. اما حالا همه چیز تغییر کرده است.

با عرضه رابط کاربری One UI بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند و علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی شیفته امکانات و زیبایی آن شدند.

یکی از مسائل مهم در انتخاب گوشی هوشمند توجه به زمان‌بندی انتشار نسخه‌های اندروید آن است. در سال‌های اخیر سامسونگ نیز توانسته است یکی از شرکت‌های متعهد در زمینه بروزرسانی گلکسی‌های خود باشد.

حال با توجه به گزارشات رسمی منتشر شده نسخه بتا رابط کاربری One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ بزودی در دسترس جدیدترین پرچمداران این شرکت یعنی خانواده گلکسی اس ۲۱ قرار خواهد گرفت.

با توجه به تصویر منتشر شده در انجمن سامسونگ کره جنوبی اعلام شده است بزودی نسخه بتا One UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۲ در اختیار کاربران سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ قرار خواهد گرفت.

درحال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی از امکانات این نسخه وجود ندارد اما انتظار می‌رود با انتشار این نسخه برای دستگاه‌های سامسونگ کاربران بتوانند حرفه‌ای‌تر از گذشته اقدام به تغییر رنگ‌آمیزی محیط کاربری گجت خود کنند.

طبق تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد سامسونگ سعی دارد تا بزودی نسخه بتا مورد اشاره را برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا منتشر کند. اینطور که به نظر می‌رسد فعلا فقط کاربران کره‌ای می‌توانند در برنامه بتا One UI 4.0 ثبت‌نام کنند. اما این برنامه بزودی در دسترس کاربران دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

به نظر شما نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ با چه تغییراتی همراه خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر