نهنگ ریپل 139 میلیون سکه جابجا کرد؛ رشد 6 درصدی XRP در 24 ساعت گذشته

رسانه کلیک - یک نهنگ ریپل در روز سه‌شنبه 139 میلیون سکه جابه‌جا کرد. ششمین رمز ارز بزرگ جهان امروز برای اولین‌بار پس از 21 ماه مه رشد 6 درصدی را شاهد بود و قیمت آن به 1.07 دلار رسید. فعالیت‌های بلاک چین ریپل نیز در روزهای اخیر به دلیل بی‌ثباتی بازار افزایش زیادی داشته است.

نهنگ ریپل 139 میلیون سکه جابجا کرد؛ رشد 6 درصدی XRP در 24 ساعت گذشته

بر اساس آخرین داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیل بلاک چین Whale Alert، در میان ریزش اخیر بازار یک نهنگ ریپل در روز سه‌شنبه 139.3 میلیون سکه به یک آدرس کیف پول ناشناس جابه‌جا کرده است. این تراکنش در ساعت 11:25 به‌وقت گرینویچ ضبط شده است.

مشابه حرکات نهنگ‌های بیت کوین، تعداد کل تراکنش‌ها که مبدأشان حساب‌های بزرگ ریپل بوده‌اند، افزایش چشم‌گیری داشته است. هفته گذشته Whale Alert یک کیف پول 93 میلیون دلار ریپل را به یک آدرس ناشناس انتقال داد.

قیمت ریپل نیز در ماه گذشته بازار بسیار بی‌ثباتی را شاهد بود؛ به‌طوری‌که قیمت این رمز ارز از اوج خود 1.70 دلاری خود در روز 6 ماه مه به 0.67 دلار در روز 23ام رسید. اما از آغاز این هفته قیمت این ارز دیجیتال به یک ثبات نسبی در حدود 90 سنت رسیده است. هنگام نوشتن این مطلب، ریپل به قیمت 1.05 دلار مبادله می‌شود و ارزش بازار آن حدود 50 میلیارد دلار است.

در اوایل این ماه، شرکت ریپل آخرین گزارش بازارهای فصلی خود را منتشر کرد و در آن به افزایش تعداد نهنگ‌ها در سه ماه اول سال 2021 اشاره کرد.

در گزارش ریپل آمده است:

داده‌ها نشان می‌دهند که سه ماه اول سال 2021 زمان جمع‌آوری ریپل بوده است. تعداد کیف پول‌های نهنگ ریپل که حداقل 10 میلیون ریپل دارایی دارند، از 308 به 319 افزایش داشته است. به طور مشابه، تعداد کیف پول‌هایی که بین 1 الی 10 میلیون ریپل دارند، نیز از 1125 به 1196 افزایش داشته است.

در ماه مارس شرکت ریپل اعلام کرد که قصد دارد یک نسخه خصوصی از XRPL را برای حمایت از بانک‌های مرکزی جهانی در صدور و مدیریت ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (Central Bank Digital Currencies و یا به‌اختصار CBDCs) مورد آزمایش قرار دهد. این شرکت همچنین رمز ارز ریپل را پل ارتباطی برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نامید.

ارسال نظر