راگ‌فون جدید انرجایزر به نام هارد کیس 5G معرفی شد

رسانه کلیک - راگ فون هارد کیس 5G با برند انرجایزر در سه‌ماهه آخر سال جاری عرضه شده و از سیستم دوربین سه‌گانه خاصی استفاده می‌کند.

راگ‌فون جدید انرجایزر به نام هارد کیس 5G معرفی شد

مشخصات گوشی هارد کیس 5G

هارد کیس 5G نخستین گوشی مقاوم و هوشمند برند انرجایزر بوده که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با همکاری شرکت فرانسوی آونیر تلکام ساخته شده است.

این محصول به نمایشگر IPS فول اچ‌دی 6.3 اینچی مجهز بوده و یک ناچ قطره‌ای در قسمت بالای آن جاسازی شده است. این دستگاه به وسیله گلس گوریلا 5 محافظت می‌شود.

حاشیه‌های Hard Case مخصوصا حاشیه پایینی، چندان باریک نیستند. این دستگاه دارای بدنه لاستیکی بوده و گوشه‌های آن هر نوع ضربه حین افتادن را خنثی می‌کنند.

از مشخصات داخلی محصول جدید انرجایزر می‌توان به تراشه دایمنسیتی 720، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی اشاره کرد. شیار microSD امکان افزایش حافظه را فراهم می‌آورد.

گوشی جدید هارد کیس 5G به سیستم دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین شب 20 مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین شب به لطف برخورداری از روشن‌کننده مادون قرمز که زیر سنسور اصلی قرار گرفته، قادر به تهیه تصاویر باکیفیت در محیط کم‌نور است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز درون حفره قطره‌ای (در پنل جلویی) قرار دارد.

راگ فون جدید از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله کابل UCB-C شارژ می‌شود. جالب اینکه Hard Case 5G فاقد جک صوتی بوده ولی به رادیو FM مجهز است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد.

اندروید 11 به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض روی هارد کیس جدید نصب شده است. طبق گزارش‌های مختلف، این محصول در سه‌ماهه آخر سال با قیمت 600 دلار روانه بازار می‌شود.

گوشی دیگری متعلق به آونیر با برند انرجایزر (Ultimate U680S) به بازار عرضه شده که از فناوری 4G استفاده می‌کند، اما جزء خانواده راگ فون ها نیست. این گوشی ارزان‌قیمت 140 دلاری با پنل LCD 6.8 اینچی به پردازنده SC9863A مجهز است که عمدتا در دستگاه‌های پایین رده به کار می‌رود.

گوشی Ultimate U680S انرجایزر یک تفاوت بزرگ و برتر نسبت به راگ فون هارد کیس 5G دارد و آن کاربرد باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری بزرگ در صورت شارژ کامل، انرژی دستگاه را برای حداقل دو روز تأمین می‌کند.

ارسال نظر