هدست ThinkReality A3 ؛ نسل بعدی عینک واقعیت افزوده لنوو

رسانه کلیک - لنوو به زودی هدست واقعیت افزوده ThinkReality A3 را عرضه می کند. این عینک هوشمند می تواند از طریق کابل USB به گوشی های موتورولا یا کامپیوتر شخصی متصل شود.

هدست ThinkReality A3 ؛ نسل بعدی عینک واقعیت افزوده لنوو

طبق یک افشاگری جدید، کمپانی لنوو آماده عرضه نسل بعدی عینک های هوشمند ThinkReality است. این کمپانی در سال 2019، هدست واقعیت افزوده ThinkReality A6 را معرفی کرده و به نظر می رسد که اکنون مشغول آماده سازی هدست ThinkReality A3 است.

هدست پلتفرم اگنوستیک، برای برنامه های کاربردی شرکتی طراحی شده و راه حل های مبتکرانه ای را برای کاربردهای واقعیت افزوده مهم ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به دستیار از راه دور، آموزش و هدایت جریان کاری، مصورسازی داده های از راه دور و همکاری در طراحی اشاره کرد.

همانند ThinkReality A6، هدست ThinkReality A3 از طریق کابل USB-C به تمام گوشی های هوشمند موتورولا (مجهز به تراشه اسنپدراگون 800 کوالکام یا پردازنده های سری بعدی و برخورداری از قابلیت DisplayPort) و همینطور کامپیوترهای شخصی متصل می شود.

عینک های هوشمند جدید با ارائه نمایش استریوسکوپیک 1080 پیکسلی، امکان تماشای حداکثر پنج تصویر مجازی را برای کاربر فراهم می آورند. به علاوه، کاربر می تواند با استفاده از دوربین RGB و 8 مگاپیکسلی، ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را برای مدیریت از راه دور موارد کاربردی ضبط کند. در عین حال، دو دوربین چشم ماهی امکان بهره مندی از فناوری ردیابی در سطح اتاق را فراهم می آورد. هدست ThinkReality A3 از پلتفرم XR1 اسنپدراگون کوالکام استفاده می کند. به منظور افزایش ایمنی و ماندگاری، می توان این دستگاه را به قاب های صنعتی دلخواه مجهز کرد.

محصول جدید لنوو انرژی خود را از طریق یک باتری کمربندی بزرگ تامین می کند. به بیان بهتر، کاربر می تواند پس از اتمام شارژ باتری اول، آن را با یک باتری کاملا شارژ شده تعویض کرده و تا هر زمان دلخواه، از هدست استفاده کند.

ارسال نظر