هدفون بی سیم BH-805 نوکیا به زودی عرضه می‌شود

ایرباد BH-805 نخستین هدفون بی سیم نوکیا با قابلیت حذف نویز فعال است که به زودی با قیمت 118 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

هدفون بی سیم BH-805 نوکیا به زودی عرضه می‌شود

مشخصات هدفون بی سیم نوکیا مدل BH-805

نوکیا رسما از ایرباد جدید خود یعنیBH-805 رونمایی کرد. این محصول دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است و می‌تواند صداهای زمینه تا 25 دسیبل را خنثی کند. حالت Ambient نیز برای دستگاه در نظرگرفته شده که امکان شنیدن صدای محیط را برای کاربر فراهم می‌آورد.

نوکیا پیش از این ایرباد BH-805 را بی سر و صدا و از طریق شرکت‌های متفرقه وارد بازار چین و هند کرده بود اما این نخستین باری است که محصول جدید پا به اروپا می‌گذارد؛ هرچند که در حال حاضر تنها ساکنین سوئیس، اتریش و آلمان قادر به خریداری آن هستند.

مدل جدید دارای درایورهای گرافینی 13 میلی‌متری است که هر کدام مجهز به باتری 45 میلی آمپر ساعتی بوده و تا 5 ساعت کار می‌کنند. محفظه شارژ نیز دارای باتری 400 میلی آمپر ساعتی است و حدود 20 ساعت به زمان استفاده از هدفون اضافه می‌کند. بدیهی است که در صورت فعال بودن ویژگی ANC، شارژ بیشتری مصرف شده و کاربر باید سریع‌تر نسبت به شارژ مجدد دستگاه اقدام کند.

هدفون بی سیم نوکیا دارای پورت USB-C است و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.0، استاندارد IPX5 و دستیار صوتی گوگل را نیز دارد. این محصول در دو رنگ آبی و مشکی و همراه با محفظه شارژ، سه سری سیلیکونی با اندازه‌های متفاوت، کابل USB-C و دفترچه راهنما در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. متأسفانه هنوز هیچ خبری در رابطه با تاریخ عرضه BH-805 در سایر نقاط دنیا منتشر نشده است.

ارسال نظر