همایش تکنولوژی کوآلکام ، 11 آذر برگزار می‌شود

رسانه کلیک - شرکت کوآلکام در تاریخ یک دسامبر یا 11 آذر همایش سالانه تکنولوژی خود را به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌کند و به احتمال زیاد از چیپست اسنپدراگون 875 در این رویداد رونمایی خواهد شد.

همایش تکنولوژی کوآلکام ، 11 آذر برگزار می‌شود

شرکت کوآلکام مثل هر سال در حال اماده شدن برای همایش تکنولوژی سالانه خود است و دعوتنامه هایی برای خبرنگاران در رسانه های مختلف ارسال کرده است. تنها تفاوت همایش امسال با سال‌های گذشته این است که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این همایش دو روزه در تاریخ یک دسامبر یا 11 آذر ماه شروع می‌شود و یک روز بعد در تاریخ 2 دسامبر به پایان می‌رسد.

در این همایش شاهد رونمایی از پردازنده های جدید این شرکت غول خواهیم بود که به احتمال زیاد پرچمدار این تراشه‌ها، اسنپدراگون 875 خواهد بود که گوشی‌های پرچدار سال اینده از آن قدرت خواهند گرفت. همچنین ممکن است سری جدید اسنپدراگون‌های سری 700 و اسنپدراگون 775G و پردازنده جدیدی برای ویندوز 10 روی آرم در این رویداد رونمایی شوند.

اسنپدراگون 875 یک تراشه 5 نانومتری است که قدرتمند ترین تراشه این شرکت تاکنون محسوب می‌شود. چیدمان هسته‌ها در این تراشه، 1+3+4 است و به گفته افشاگران، هسته اصلی این تراشه Cortex X1 آرم خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که پردازنده اسنپدراگون X60 5G در این چیپست وجود خواهد داشت؛ اما هنوز مشخص نیست که این یک مودم داخلی است یا خیر.

ارسال نظر