همکاری شیائومی و Tell Labs در زمینه اینترنت اشیاء

رسانه کلیک - شرکت شیائومی قصد دارد با همکاری شرکت چینی  Tell Labs آزمایشگاه مشترک AIoT را در پارک صنعتی Yizhuang شیائومی راه‌اندازی کند تا به تقویت صنعت اینترنت اشیاء (IoT) کمک کند. قرارداد همکاری شیائومی با شرکت چینی Tell Labs در تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) در پارک صنعتی اینترنت تلفن همراه شیائومی در شهر پکن امضا شد. Fan Dian، مدیر کل بخش IoT شیائومی و Wei Ran، مدیر موسسه فناوری اطلاعات و ارتباطات Tell Labs چین، از طرف این دو شرکت توافق نامه همکاری برای آزمایشگاه مشترک AIoT را امضا کردند.

همکاری شیائومی و Tell Labs در زمینه اینترنت اشیاء

قرارداد همکاری شیائومی با شرکت چینی Tell Labs در تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) در پارک صنعتی اینترنت تلفن همراه شیائومی در شهر پکن امضا شد. Fan Dian، مدیر کل بخش IoT شیائومی و Wei Ran، مدیر موسسه فناوری اطلاعات و ارتباطات Tell Labs چین، از طرف این دو شرکت توافق نامه همکاری برای آزمایشگاه مشترک AIoT را امضا کردند.

این قرارداد روی سناریوهای کاربردی اینترنت اشیاء هوشمند مانند خانه‌های هوشمند، برای انجام تحقیقات مربوط به تجربه کاربری، تدوین برنامه، ارزیابی آزمون و کاوش در فناوری‌های جدید و سناریو‌های جدید تمرکز خواهد کرد.

این آزمایشگاه مشترک در پارک صنعتی Yizhuang شیائومی و پایگاه دریاچه Taiercui ساخته خواهد شد. این همکاری یک بستر خدماتی برای ارائه راهنمایی فنی، تفسیر استاندارد، سفارشی سازی برنامه آزمون، تأیید تست و مشاوره فنی و خدمات آموزشی برای شرکای اکوسیستم IoT شیائومی ایجاد می‌کند.

همچنین این همکاری به شیائومی و شرکای اکوسیستم IoT آن کمک می کند تا به طور مداوم کیفیت محصولات خود را افزایش دهند. این آزمایشگاه با سایر شرکای این صنعت نیز همکاری خواهد کرد تا به طور مشترک استانداردهای صنعت و برنامه‌های ارزیابی را برای ارتقا رشد سالم و منظم صنعت ایجاد کند.

پلتفرم IoT شیائومی به عنوان پیشروترین برند AIoT خانه هوشمند در جهان، دارای بیش از 271 میلیون دستگاه متصل است که به 55.99 میلیون خانواده در سراسر جهان خدمات می دهد و با دستیار هوشمند مجازی شیائومی، XiaoAI بیش از 78.4 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

ارسال نظر