هوآمی از آمازفیت Bip U Pro خبر داد و ویژگی های آن را فاش کرد

رسانه کلیک - چند روز پیش هوآمی از آمازفیت Bip U  در هند رونمایی کرد. ساعت های هوشمند جدید Bip دارای پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سری Bip S  هستند و ویژگی های جدیدی نیز دارند. با این حال ، Bip U نه تنها یک ساعت هوشمند بلکه یک سری دقیقاً مانند Amazfit Bip S خواهد بود. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که یک ساعت از این سری،  Bip U Pro است و بعضی از ویژگی های این ساعت نیز لو رفته است.

هوآمی از آمازفیت Bip U Pro خبر داد و ویژگی های آن را فاش کرد

با این حال ، Bip U نه تنها یک ساعت هوشمند بلکه یک سری دقیقاً مانند Amazfit Bip S خواهد بود. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که یک ساعت از این سری، Bip U Pro است و بعضی از ویژگی های این ساعت نیز لو رفته است.

آمازفیت Bip U Pro طراحی مشابه آمازفیت Bip U را ندارد. ولی بخش عمدها از ویژگی های آن مثل همان است. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.43 اینچی 320×302 ، 50 واچ فیس قابل تنظیم ، بیش از 60 حالت ورزشی، کنترل SPO2، کنترل استرس، سنسور ضربان قلب BioTrackerTM 2 PPG، و 50 متر مقاومت در برابر آب است. بنابراین ویژگی های متمایز آن چیست؟

Built-in GPS: آمازفیت Bip U Pro دارای این ویژگی را نسخه استاندارد ندارد. این ویژگی به شما کمک می کند که زمان خروج از منزل برای پیاده روی و یا دوچرخه سواری دیگر نیازی به گوشی برای جیپی اس ندارید.

سنسور Geomagnetic: این سنسور به عنوان قطب نما عمل میکند و برای افرادی که در بیرون ورزش می کنند خیلی مفید است.

میکروفن و احتمالا اسپیکر: نسخه پرو دارای میکروفن است. این ویژگی این امکان را به کاربران میدهد تا به تماس های خود پاسخ بدهند و با دستیار (احتمالاً آمازون الکسا) درخواست خود برای تنظیم هشدارها و تایمرها و مواردی از این دست را بیان کنند.

NFC: درباره این ویژگی اطمینان نداریم ولی ممکن است که باشد. آمازفیت Bip U در چین به عنوان Amazfit Pop رونمایی خواهد شد. براساس ویدیو ای که از این محصول منتشر شده است این ساعت از پشتیبانی می کند و این ویژگی را آمازفیت استاندارد ندارد و به نظر می آید که هوامی این ویژگی را برای آمازفیت Bip U Pro نیز بگذارد.

هوآمی هنوز از زمان رونمایی آمازفیت Bip U Pro خبری نداده است ولی اگر ویژگی های بالا برای شما مهم است باید تا زمان اعلام آن صبر کنید. الته که این ساعت از نسخه استاندارد این ساعت گرون تر است.

ارسال نظر