هواوی در حال مذاکره برای واگذاری بخشی از تجارت گوشی های هوشمند آنر است

رسانه کلیک - هفته پیش یک تحلیل گر بیان کرد که هواوی در نظر دارد بخشی از تجارت گوشی های هوشمند آنر را بفروشد. اما کارمندان هواوی در سایت Weibo این ادعا را رد کردند. اگرچه امروز یک گزارش از رویترز منتشر شد که بیان می کند: سازندگان گوشی در حال مذاکره با شرکتی به نام  Digital China هستند تا بخشی از تجارت گوشی های هوشمند آنر را در قبال 15 تا 25 میلیارد یوآن چینی که معادل با 2.2 تا 3.7  میلیارد دلار است واگذار کنند.

هواوی در حال مذاکره برای واگذاری بخشی از تجارت گوشی های هوشمند آنر است

اما کارمندان هواوی در سایت Weibo این ادعا را رد کردند. اگرچه امروز یک گزارش از رویترز منتشر شد که بیان می کند: سازندگان گوشی در حال مذاکره با شرکتی به نام Digital China هستند تا بخشی از تجارت گوشی های هوشمند آنر را در قبال 15 تا 25 میلیارد یوآن چینی که معادل با 2.2 تا 3.7 میلیارد دلار است واگذار کنند.

بر اساس این گزارش دیگر خریداران احتمالی این تجارت شامل شرکت های زیر هستند: TCL، که مجموعه ای است که در حال حاضر دستگاه های آلکاتل را تولید می کنند و یا شیائومی، که شرکت برتر تلفن هوشمند است و رقیب اصلی هواوی در بازار های مختلف محسوب می شود.

از آنجا که گفتگوها محرمانه بوده است، همه طرف ها از ارائه اظهار نظر رسمی خودداری کردند، اما یکی از افراد داخلی که با رویترز صحبت کرده است، گفته که این معامله ممکن است تماماً نقدی باشد.

برند آنر در سال 2013 تاسیس شده است و در ابتدا به عنوان یک خط تولید تلفن همراه در کارنامه هواوی بوده است، ولی اخیراً به طور مستقل فعالیت می کند و ابزارهای مختلفی را در سطح جهانی مانند ساعت، ایرباد و لپ تاپ روانه بازار می کند.

ارسال نظر