هواوی نسخه آزمایشی HarmonyOS 2.0 را برای توسعه‌دهنگان منتشر کرد

رسانه کلیک - پس از اینکه هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 رونمایی کرد، اکنون نسخه آزمایشی این سیستم عامل برای توسعه‌دهنگان منتشر شده است.

هواوی نسخه آزمایشی HarmonyOS 2.0 را برای توسعه‌دهنگان منتشر کرد

هواوی برای اولین بار از سیستم عامل HarmonyOS 2.0 خود (که به سیستم عامل Hongmeng 2.0 هم معروف است) در کنفرانس توسعه‌دهندگان Huawei 2020 رونمایی کرد. این غول فناوری امروز رسماً نسخه آزمایشی ROM جدید را که هدف توسعه دهندگان برنامه است رونمایی کرد.

به گفته وانگ چنگلو، رئیس بخش توسعه نرم افزار برای مصرف کنندگان هواوی، امسال، Midea ،Joyoung ،Boss Electronics و Puffin Technology محصولات خود را با سازگاری یا سیستم عامل HarmonyOS عرضه کرده‌اند. هدف این غول فناوری در سال 2021 پوشش بیش از 100 میلیون دستگاه از بیش از 40 مارک مطرح دنیا است.

از امروز (۲۶ آذر)، Huawei دو روش را برای دریافت نسخه آزمایشی HarmonyOS 2.0 در دستگاه‌های انتخاب شده به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد. توسعه دهندگان می‌توانند برای شبیه سازی از راه دور در Huawei DevEco Studio با بارگیری نسخه DevEco Studio 2.0 Beta3 از وب سایت رسمی HarmonyOS برای دریافت آن استفاده کنند. آنها همچنین می‌توانند از OTA انحصاری برای ارتقا دستگاه خود استفاده کنند. ابتدا باید ثبت نام کنید و پس از تایید، ایمیل دعوت رسمی Huawei را دریافت خواهید کرد. با توجه به دستورالعمل های محتوای ایمیل، می‌توانید OTA انحصاری خود را دریافت کنید.

در اینجا مدل‌های کامل تلفن های همراه و تبلت هایی که بتا تلفن همراه HarmonyOS در چین پشتیبانی می کند ، آورده شده است.

در تلفن‌های همراه مدل‌های Huawei P40 full Netcom (سیم‌کارت دوگانه 5G) و همچنین نسخه P40 Pro Full Netcom وجود دارد. سایر موارد لیست شامل سری Mate 30 با نام مدل‌های ANA-AN00 ، ELS-AN00 ، TAS-AL00 ، TAS- AN00 ، LIO-AL00 ، LIO- AN00 است،
در تبلت‌ها: سری Huawei MatePad Pro با نام مدل‌ها MRX-AL19 ، MRX-W09 ، MRX-AN19 است.
این شرکت اضافه می‌کند که می‌توان انتظار داشت که تلفن‌های هوشمند در سال 2021. با سیستم عامل HarmonyOS اجرا شوند. جزئیات بیشتر درباره این برنامه را می‌توانید در وب سایت توسعه دهندگان Huawei دریافت کنید.

ارسال نظر