گوشی هوشمند وان پلاس نورد 2 5G با رنگ قرمز عرضه می‌شود

شرکت چینی Oneplus تا چند روز دیگر از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس نورد 2 5G رونمایی می‌کند. ظاهرا علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را در رنگ قرمز نیز خریداری کنند.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد 2 5G با رنگ قرمز عرضه می‌شود

مشخصات فنی و رنگ بندی وان پلاس نورد 2 5G

شرکت وان پلاس ژوئیه سال گذشته از گوشی میان رده خود یعنی وان پلاس نورد رونمایی کرد. حال شرکت تصمیم گرفته است نسل بعدی این محصول را نیز به بازار بفرستد.

وان پلاس نورد تا دو روز دیگر (31 تیرماه) رسما معرفی می‌شود. اخیرا تصاویر جدیدی توسط افشاگر معروف Evan Blass به فضای مجازی راه پیدا کرده که این محصول را در رنگ قرمز آتشین به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد گوشی جدید تنها با دو رنگ آبی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

وان پلاس نورد 2 5G دارای نمایشگر 6.43 امولد با رفرش ریت 90 هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است و قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10+ را نیز دارد. این محصول به 8/12 گیگابایت حافظه رم و 128/256 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و از سیستم‌عامل اندروید 11 مبتنی بر OxygenOS 11.3 استفاده می‌کند.

گوشی جدید برای پردازش داده‌ها از تراشه دایمنسیتی 1200-AI مدیاتک کمک می‌گیرد که از یک هسته Cortex-A78 آرم با فرکانس 3 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز، و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تشکیل می‌شود. واحد پردازش گرافیکی آن نیز Mali-G77 MC9 است. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات نیز وظیفه تأمین انرژی دستگاه را بر دوش می‌کشد.

وان پلاس نورد 2 5G برای ثبت تصاویر سلفی و انجام تماس‌های تصویری از سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سیستم دوربین سه‌گانه آن نیز متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم 2 مگاپیکسلی است.

ارسال نظر