گوشی وان پلاس Nord N200 با پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد

رسانه کلیک - بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، از گوشی مقرون به‌صرفه وان پلاس Nord N200 همراه با پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ و پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز رونمایی شد. 

گوشی وان پلاس Nord N200 با پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی شد

شرکت وان‌پلاس در ماه جولای سال گذشته تصمیم گرفت با معرفی OnePlus Nord ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. این دستگاه در واقع، یک میان‌رده با سخت‌افزاری قدرتمند بود و برای کسانی که تمایل به تجربه اکوسیستم وان‌پلاس داشتند، گزینه مناسبی به حساب می‌آمد.

این کمپانی چینی بعد از مدتی، در ماه اکتبر اقدام به معرفی نسخه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر از سری نورد خود با نام‌های Nord N10 و Nord N100 کرد. حال مدل جدید این گوشی یعنی وان پلاس Nord N200 پا به میدان گذاشته است تا رقبای سرسخت خود را از میان بردارد.

گفته می‌شود که دستگاه معرفی شده، ارزان‌ترین گوشی این تولیدکننده چینی به حساب می‌آید که از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برد. بعلاوه محصول مورد اشاره از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کند که آن را به یک میان‌رده قدرتمند مبدل می‌سازد.

طبق اعلام رسمی وان‌پلاس در مراسم رونمایی گوشی جدید، گجت معرفی شده از یک صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچ ال‌سی‌دی با رزولوشن +FHD، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بصورت حفره‌ای در گوشه بالایی سمت چپ صفحه بهره می‌برد.

پنل پشتی این محصول شامل یک مجموعه دوربین سه‌گانه در کنار فلاش LED می‌شود. دوربین اصلی از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این درحالی است که دو سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز به عنوان دوربین‌های ماکرو و مونوکروم در کنار لنز اصلی قرار گرفته‌اند. البته مجموعه دوربین این گوشی جای تعریفی ندارد و تمرکز محصول پیشِ رو عملکرد مناسب سخت‌افزار آن است.

از لحاظ سخت‌افزاری، گجت جدید وان‌پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ هشت هسته‌ای با ساختار ۸ نانومتری در کنار فناوری رم LPDDR4X و تکنولوژی UFS 2.1 بهره می‌برد. دستگاه مورد اشاره فقط در حافظه ۴/۶۴ گیگابایت به بازار عرضه شده اما جایگاه کارت microSD نیز در آن به چشم می‌خورد تا کاربران بتوانند از کارت‌های حافظه خارجی خود در آن استفاده کنند.

در بخش تامین انرژی، گوشی جدید از یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر با پشتیبانی سرعت شارژ ۱۸ وات استفاده کرده و دیگر مشخصات این دستگاه شامل جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت در کنار محصول، بلوتوث نسخه ۵.۱، فناوری NFC و یک سیستم موقعیت‌یاب قدرتمند می‌شوند.

در آخر باید اعلام کنیم که قیمت میان‌رده جدید وان‌پلاس ۲۳۹ دلار اعلام شده است.

ارسال نظر