واچ فیس تایمر جهانی اپل به ساعت‌های هوشمند می‌آید!

رسانه کلیک - واچ فیس جدید اپل به نام تایمر جهانی به طور تصادفی طی کنفرانس WWDC 2021 لو رفت. این صفحه، زمان را به وقت 24 شهر اصلی دنیا نمایش می‌دهد.

واچ فیس تایمر جهانی اپل به ساعت‌های هوشمند می‌آید!

کنفرانس WWDC 2021 اپل به‌تازگی با محوریت نرم‌افزاری و معرفی بهبودهای اعمال‌شده روی سیستم عامل‌های مختلف برگزار شده است. کمپانی کوپرتینویی در این مراسم از ویژگی‌های جدید متعددی رونمایی کرد. با این حال نکاتی در این ویدیوی آنلاین وجود داشته که از چشم تیزبین هواداران اپل پنهان نمانده است.

اپل در رویداد توسعه‌دهندگان مجازی خود به طور تصادفی از یک واچ فیس جدید برای ساعت‌های هوشمند متعلق به این شرکت رونمایی کرد. این رونمایی ناگهانی باعث شد تا کاربران اپل واچ مشتاقانه در انتظار عرضه نسخه جدید سیستم عامل watchOS 8 بنشینند.

واچ فیس تایمر جهانی (World Timer) در طول کنفرانس WWDC 2021 روز سه‌شنبه و حین بحث در مورد UIkit به نمایش گذاشته شد. به همین خاطر گمان می‌رود که طراحی تایمر جهانی به همراه watchOS 8 به طور رسمی معرفی شود.

تصویر مربوط به واچ فیس تایمر جهانی توسط یکی از توسعه‌دهندگان iOS به نام دورید عبدل (@duraidandul) در رسانه اجتماعی توییتر منتشر شده است. اگر با ساعت‌های جهانی سروکار دارید، واچ فیس جدید قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

شاید طراحی بالا برای بسیاری از کاربران ساعت‌های مچی آشنا به نظر برسد. این طراحی شبیه به ساعت جهانی ساخته‌شده توسط شرکت بزرگ سیکو است. در حاشیه خارجی، نام 24 شهر مختلف به ترتیب منطقه زمانی به چشم می‌خورد. رینگ داخلی 24 ساعته در واچ فیس تایمر جهانی، هم‌زمان با عقربه‌های ساعت اصلی حرکت می‌کند.

برای تنظیم ساعت روی منطقه زمانی مورد نظر، کافی است رینگ خارجی را بچرخانید تا وقتی که شهر مورد نظر در بالای عقربه شاخص قرار گیرد. بدین ترتیب زمان در شهر موطن در نمایشگر اصلی نشان داده می‌شود، در حالی که رینگ 24 ساعته، زمان فعلی در هر یک از شهرهای مذکور در حاشیه را نمایش می‌دهد.

ارسال نظر