ویژگی‌های کاربردی موجود در بروزرسانی برنامه پلی استیشن سونی

رسانه کلیک - برنامه بروزرسانی شده پلی استیشن سونی می تواند حافظه داخلی PS5 شما را از راه دور کنترل کند. سونی به شدت به این بروزرسانی نیاز داشت.

ویژگی‌های کاربردی موجود در بروزرسانی برنامه پلی استیشن سونی

سونی درحال بروزرسانی برنامه پلی استیشن است و می‌خواهد آن را درست در زمان رونمایی از PS5 در 12 نوامبر (22 آبان) عرضه کند. این برنامه برای iOS و اندروید در دسترس است. این نرم افزار جدید رابط کاربری و صفحه اصلی جدیدی دارد و بر روی دوستان شما و بازی‌هایی که اخیرا انجام داده اید تمرکز می کند. درواقع با این نرم افزار شما دیگر نیاز ندارید که از برنامه‌های جداگانه دیگری استفاده کنید تا با افرادی که در لیست دوستان شما قرار دارند چت کنید و با این ادغامی که سونی ایجاد کرده است می توانید PS Messages مستقیم را در این برنامه تجربه کنید.

تمام مکالمات فعلی شما به این برنامه PS منتقل خواهد شد. همچنین علاوه پیام متنی شما می توانید با حداکثر 15 نفر از دوستان خود تماس صوتی برقرار کنید. سونی اعلام کرده است که بازخوردهای مربوط به تغییرات بروزرسانی اخیر PS4 (نسخه 8.00) را جمع می‌کند.

طبیعتا شما امکان این را دارید که بازی‌ها را طریق نرم افزار از فروشگاه پلی استیشن( PlayStation Store ) خریداری کنید و PS4 و PS5 شما شروع به دانلود خریدهای شما از راه دور می کنند. این کار را شما قبلا در فروشگاه PS انجام می دادید اما در این صورت در PS5 شما باید حافظه کنسول خود را مدیریت می‌کردید تا فضای کافی برای بازی های جدید مورد علاقه خود باز کنید اما این برنامه به شما امکان این را می دهد که بازی ها را از راه دور راه اندازی کنید.

بروزرسانی اخیر چیزی بود که برنامه پلی استیشن به شدت به آن نیاز داشت چرا که کم کم داشت کاربرد‌های خود را از دست می داد. این سخت است که بگوییم چه مقدار از افرادی که قبلا از برنامه‌های گوشی برای مدیریت کنسول خود استفاده می کردند، الان دیگر این کار را نمی کنند و از این برنامه‌ها خارج شده اند ولی اگر می خواهید برنامه‌هایی از این دست را برای کاربران ارائه دهید، بهتر است هرچه قدر که می توانید آن‌ها را جذاب کنید تا کاربران برای استفاده کردن از آن‌ها متقاعد شوند.

ارسال نظر