ویژگی جدید Good Lock ؛ با پنج ویژگی جدید این اپلیکیشن آشنا شوید

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم تا شما را با پنج ویژگی جدید Good Lock آشنا کنیم که از طریق آن می‌توانید تجربه استفاده از گلکسی خود را بطور چشمگیری ارتقا دهید.

ویژگی جدید Good Lock ؛ با پنج ویژگی جدید این اپلیکیشن آشنا شوید

یکی از برنامه های مهمی که تمام کاربران گوشی های گلکسی سامسونگ باید آن را داشته باشند، برنامه گود لاک است و از طریق آن می توان شخصی سازی هایی روی گوشی اعمال کرد که خیلی از کاربران فقط می توانند خواب آن را ببینند. این اپلیکیشن نیاز به روت یا نصب کاستوم رام نداشته و از طریق آن می‌توان مرز های شخصی سازی در یک گوشی اندرویدی را جا به جا کرد. استقبال کاربران از این پلتفرم باعث شد که توسعه دهندگان آن به فکر اضافه کردن ویژگی های جدید به برنامه باشند تا افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن از گلکسی خود استفاده کنند. حال ما قصد داریم تا نگاهی به پنج ویژگی جدید Good Lock سامسونگ بیاندازیم.

ماژول NavStar

این ابزار که به ویژگی های جدیدی جهت بهبود عملکرد نیاز داشت به لطف انتشار اندروید ۱۰ و استفاده بیشتر از ژست های حرکتی، در جدیدترین نسخه این ابزار کاربران می‌توانند تا شخصی سازی های مختلفی را بر روی نوار پایینی ژست حرکتی گوشی، اعمال کنند. در نسخه جدید امکانات شخصی سازی در این ماژول بیشتر شده است. برای مثال شما حالا می‌توانید که نوار پایینی که از طریق آن ژست های حرکتی را انجام می دهید، کوچک و بزرگ کرده و یا میزان شفافیت آن را تغییر دهید.

ماژول Theme Park

این ابزار به شما امکان ساخت پوسته های سفارشی را می‌دهد، مشکلی که در نسخه های گذشته وجود داشت این بود که شما برای استخراج رنگ های پوسته خود، مجبور به استفاده از یک تصویر زمینه بودید. خوشبختانه این مشکل در جدیدترین نسخه ابزار مورد بحث اصلاح شده و حالا شما می توانید بدون نیاز به تصویر، هر رنگی را که دوست دارید برای پوسته خود انتخاب کنید. همچنین می توانید هر عنصر رابط کاربری را به صورت دستی رنگ آمیزی کرده و میزان تاری را در نوار اعلان جدید One UI 3 تنظیم کنید.

ماژول Sound Assistant

از طریق این ابزار شما می‌توانید تغییرات و تنظیمات زیادی را در پنل میزان صدا اعمال کنید، البته امسال یک ویژگی جدید کاربردی به این ماژول اضافه شده است که با نام بلوتوث مترونوم شناخته می‌شود و به شما این امکان را می دهد تا میزان تاخیر صدا را در دستگاه های بلوتوثی کم و زیاد کرده تا تاخیر های به وجود آمده را برطرف کنید.

ماژول + One Hand Operation

این ابزار یکی از کاربردی ترین ماژول‌های وابسته به اپلیکیشن گود لاک است که از طریق آن می‌توان با کشیدن انگشت از کناره های دستگاه، میانبر های مختلفی را اجرا کرد. حال با طراحی جدید ۲۰۲۱، منوی جدیدی اضافه شده که و به شما این امکان را می دهد تا زوایای شروع هر حرکت را تغییر دهید. این قابلیت شاید وابسته به یک لمس کوچک باشد، اما انعطاف پذیری بیشتری را به این ابزار کاربردی اضافه می‌کند.

ماژول Home Up

این ابزار که در واقع سال گذشته از طرف سامسونگ منتشر شد، به دلیل نزدیک بودن زمان ظهور آن به انتشار One UI 3، بطور کامل غیر فعال شد و بسیاری از ما تا نسخه ۲۰۲۱ فرصت استفاده از آن را پیدا نکردیم. از طریق این ماژول شما می‌توانید قسمت های مختلف صفحه اشتراک گذاری را تغییر دهید بدین صورت که زمان استفاده از دکمه اشتراک گذاری کاربر می تواند برنامه ها و مخاطبینی که بیشترین استفاده را برای اشتراک گذاری به آنها را دارد در بالای لیست قرار دهد تا سرعت انجام اشتراک گذاری مطالب و محتوای مختلف به طور چشمگیری افزایش یابد.

کاربران ایرانی برای دانلود اپلیکیشن Good Lock و ماژول های مرتبط با آن می‌توانند از طریق وبسایت ApkMirror اقدام به نصب آنها نمایند.

ارسال نظر