ویژگی‌های جدید نقشه اپل در iOS 15 کاربران را به وجد می‌آورد

شرکت اپل به تازگی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوشی‌های خود را در دسترس کاربران قرار داده است. همانطور که می‌دانید iOS 15 از ویژگی‌های بسیاری بهره می‌برد. یکی از جذابیت‌های این بروزرسانی مربوط به تغییرات گسترده در برنامه مسیریاب این کمپانی می‌شود. 

ویژگی‌های جدید نقشه اپل در iOS 15 کاربران را به وجد می‌آورد

با انتشار iOS 15 کاربران اپل درحال بروزرسانی دستگاه‌های خود به آخرین نسخه موجود سیستم‌عامل این شرکت هستند. همانطور که می‌دانید، بروزرسانی منتشر شده با ویژگی‌های بسیار کاربردی همراه شده است.

یکی از تغییرات گسترده و کمتر دیده شده مربوط به اپلیکیشن "Maps" اپل می‌شود. برهمین اساس به نظر می‌رسد غول آمریکایی قصد دارد با ارائه امکانات جدید، مسیریاب گوگل را زیر سوال ببرد.

در همین راستا اپل دو ویژگی نمایش زمان رسیدن به مقصد از مسیرهای مختلف و نمایش سه‌بعدی شهرها را به برنامه خود اضافه کرده است تا نیاز کاربران به مسیریاب گوگل کاهش پیدا کند.

با اینکه iOS 15 به علت تازگی با مشکلات فراوانی در اختیار کاربران قرار گرفته است، تجربه ویژگی‌های جدید این نسخه ارزش تحمل باگ‌های سیستمی را دارد. البته به گفته اپل مشکلات به وجود آمده بزودی در نسخه ۱۵.۱ برطرف خواهد شد.

اما ویژگی‌های جدید اپل مپس دقیقا چه کاربردی دارد؟ اولین تغییر مربوط به نمایش سه‌بعدی شهرها و جاده‌ها می‌شود.

غول فناوری آمریکایی درباره این قابلیت اعلام کرد کاربران از طریق ویژگی جدید می‌توانند به محیط اطراف خود احاطه بهتری داشته باشند.

درحال حاضر ویژگی‌های جدید از شهرهای لندن، لس‌آنجس، نیویورک و سانفرانسیسکو پشتیبانی می‌شود. اما گفته می‌شود بزودی نقاط زیادی در جهان از قابلیت سه‌بعدی نقشه اپل بهره خواهند برد.

دومین تغییر اساسی مربوط به بهبود مسیریابی در برنامه می‌شود. نقشه اپل در نسخه جدید می‌تواند اطلاعات بیشتری هنگام انتخاب مسیر به شما نمایش دهد و جزئیاتی همچون خطوط اتوبوسرانی یا عابرپیاده به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می‌شود کاربران در اولین فرصت اقدام به دانلود جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اپل کرده تا بتوانند از ویژگی‌های فوق‌العاده iOS 15 بهره‌مند شوند.

آیا شما آیفون یا آیپد خود را به نسخه جدید سیستم‌عامل اپل بروزرسانی کرده‌اید؟ به نظر شما چه نقاط ضعفی در iOS 15 وجود دارد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر