پاسخ شیائومی به شایعات اخیر؛ پروژه ساخت خودرو به تصویب نرسید

رسانه کلیک - اخیراً شایعاتی مبنی بر فعالیت شرکت شیائومی بر روی ساخت یک خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود که پاسخ شیائومی به شایعات این اخبار را تکذیب می‌کند.

پاسخ شیائومی به شایعات اخیر؛ پروژه ساخت خودرو به تصویب نرسید

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره شرکت چینی شیائومی منتشر شده بود مبنی بر اینکه این شرکت درحال کار بر روی خودرو اختصاصی خود است.

اما پاسخ شیائومی به شایعات این موضوع را بطور رسمی تکذیب کرده و به گفته این شرکت چینی؛ هنوز هیچ پروژه ای جهت ساخت خودرو اختصاصی به تصویب نرسیده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک خبرگزاری اینترنتی، غول چینی در یک بیانیه رسمی با عنوان "شفاف سازی مربوط به ورود به صنعت خودرو های الکتریکی" اعلام کرده است که "ما باید منتظر باشیم و ببینیم" و هنوز چیزی در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ تائید نشده است.

این شرکت همچنین افزود، ما با چندین تولید کننده و تامین کننده درباره ساخت خودروی الکتریکی وارد مذاکره شده ایم، اما هنوز هیچ پروژه ای قطعی و عملی نشده است.

شیائومی و شایعات

این شایعات از اوایل ماه جاری میلادی منتشر شده بود. البته اصل ماجرا از سال ۲۰۱۴ شروع می‌شود که چندین رسانه اینترنتی شایعاتی را در این مورد منتشر کردند.

قابل ذکر است، پاسخ این شرکت در مورد ساخت خودرو های الکتریکی صریحا این موضوع را رد نکرده است و این کمپانی فقط اعلام کرده است که فعلا هیچ پروژه مستقیمی وجود ندارد.

پاسخ شیائومی مبهم است

به معنایی دیگر، این شرکت در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه یا برنامه ریزی است.

در چند وقت اخیر، شرکت های مختلفی علاقه مندی بیشتری را به صنعت خودرو، به ویژه بازار وسایل نقلیه الکتریکی نشان داده اند که شامل برند های چینی مانند بایدو، علی بابا و حتی شرکت های بزرگ جهانی مانند اپل می‌شود.

نهایتاً باید بگوییم که هنوز برای اطمینان از این موضوع خیلی زود است. با ما همراه باشید زیرا در صورت در دسترس بودن اطلاعات جدیدتر، به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظر