پتنت جدید ال جی به طراحی تلویزیون اولد جمع شونده اشاره می کند

رسانه کلیک – کمپانی ال جی از نمایشگرهای متعددی برای تلویزیون های خود استفاده کرده است، اما پتنت جدید این کمپانی، به طراحی یک نمایشگر اولد جمع شونده اشاره می کند.

پتنت جدید ال جی به طراحی تلویزیون اولد جمع شونده اشاره می کند

کمپانی ال جی شاید قصد ترک تجارت گوشی های هوشمند را در سر دارد، اما یقینا فعالیت خود در بازار تلویزیون را ادامه می دهد. این کمپانی انواع نمایشگرهای مختلف را برای تلویزیون های هوشمند خود به کار گرفته که از جمله آن ها می توان به طراحی های تلویزیون های انعطاف پذیر و شفاف اشاره کرد. غول کره ای حالا پتنت جدیدی را ارائه کرده که به یک تلویزیون اولد جمع شونده اشاره می کند.

درخواست این پتنت در تاریخ 1 سپتامبر سال 2020 در سازمان مالکیت معنوی چین به ثبت رسید و در 26 فوریه 2021 مورد تایید قرار گرفت. به نظر می رسد که تلویزیون جدید، یک محصول میانی بین تلویزیون های شفاف و انعطاف پذیر ال جی است. این محصول شامل دو بخش می شود؛ میزبان تلویزیون و یک پایه.

طبق معمول، رسانه خبری LetsGoDigital رندرهایی را از تلویزیون آینده ال جی به نمایش گذاشته است. با توجه به طرح های اولیه این پتنت و رندرهای منتشر شده، تلویزیون از یک طراحی جمع شونده برخوردار بوده و اندازه پایه و صفحه نمایش یکسان است.

به علاوه، یک نوار طولانی در وسط پایه تعبیه شده است. زمانی که تلوزیون به طور کامل در پایه قرار می گیرد، این نوار طولانی می تواند تاریخ و ساعت را نمایش دهد. زمانی که کاربر در حال شنیدن آهنگ است، اجرای کنترل کننده نظیر گزینه های پخش، توقف، آهنگ بالایی یا پایینی نیز در آنجا نشان داده می شوند.

طراحی تلویزیون اولد جمع شونده جدید به نوعی تداعی گر تلویزیون هوشمند Signature R ال جی است که نخستین بار در مراسم CES سال 2019 از آن رونمایی شد. البته این محصول در اکتبر سال گذشته تنها در کره با قیمت 87 هزار دلار به فروش رسید. در هر صورت، تلویزیون هوشمند جدید از یک نمایشگر 65 اینچی با پنل اولد انعطاف پذیر استفاده کرده و ویژگی های متعددی دارد. اما برجسته ترین ویژگی این دستگاه، قابلیت جمع شوندگی نسبی یا کامل نمایشگر در پایه است.

کمپانی ال جی در مراسم CES سال 2021، از یک تلویزیون اولد شفاف 55 اینچی رونمایی کرد. این تلویزیون نیز دارای یک نوار طولانی برای نمایش تاریخ، ساعت و غیره است. این نوار همچنین می تواند مدت زمان خوابیدن کاربر، داده های مربوط به ضربان قلب، و سایر داده های سلامتی کاربر را نمایش دهد. اولد شفاف 55 اینچی در هنگام باز بودن کامل به یک نمایشگر کاملا بزرگ تبدیل می شود.

دو مدل فعلی (یعنی تلویزیون هوشمند Signature R و اولد شفاف 55 اینچی) و همینطور پتنت جدید، همگی دارای طراحی جمع شونده هستند، اما تفاوت آن ها چندان مشخص نیست. با این حال انتظار می رود که مدل پتنت شده از قیمت کمتری نسبت به دو مدل دیگر برخوردار باشد.

ارسال نظر