پتنت جدید هوآوی؛ گوشی تاشو به شکل صدف

رسانه کلیک - پتنت شرکت هوآوی در اداره مالکیت معنوی چین نشان می‌دهد که ممکن است شرکت هوآوی در آینده گوشی تاشو به شکل صدف تولید کند تا با گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابت کند. 

پتنت جدید هوآوی؛ گوشی تاشو به شکل صدف

به نظر می‌رسد که شرکت هوآوی در حال بررسی امکان تولید یک گوشی تاشو به شکل صدف برای رقابت با سامسونگ گلکسی زد فلیپ است؛ زیرا این شرکت در ماه آوریل در اداره مالکیت معنوی کشور چین پتنتی مربوط به یک گوشی تاشو به شکل صدف را ثبت کرده است.

با توجه به تصاویر ثبت شده در این پتنت، گوشی مورد نظر کاملا شبیه گلکسی زد فلیپ است و تنها یک تفاوت دارد. نمایشگر خارجی گوشی هوآوی به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر از سامسونگ است و احتمالا تنها برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها طراحی نشده و کاربردهای بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است. این نمایشگر خارجی بخش بسیار بزرگی از قاب پشتی گوشی را اشغال کرده است و در کنار دوربین ها قرار گرفته است.

از آن جایی که در این تصاویر هیچ دوربین سلفی به چشم نمی‌خورد، به نظر می‌رسد که این نمایشگر خارجی به کاربران کمک می کند تا با دوربین اصلی گوشی تصاویر سلفی با کیفیتی را ثبت کنند. به این ترتیب نمایشگر جلوی گوشی که تا می‌شود، هیچ نوع برش و حفره‌ ای ندارد . کاملا یکدست است.

هیچ تصویری از این گوشی در حالت بسته و از کنار وجود ندارد و نمی‌دانیم که دو سطح این گوشی در زمان بسته بودن کاملا روی هم منطبق می‌شوند یا فاصله‌ای بین آن‌ها وجود دارد.

به یاد داشته باشید که همه پتنت ها به محصولات واقعی تبدیل نمی‌شوند و ممکن است این گوشی هوآوی نیز هیچ وقت تولید نشود. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اخبار بیشتر از سوی شرکت هوآوی باشیم.

ارسال نظر