پلاگ هوشمند Caseta ؛ مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی

رسانه کلیک – پلاگ هوشمند Lutron موسوم به Caseta ، در برابر سرما و گرمای شدید مقاوم بوده و حتی زیر بارش سنگین برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید نیز، نور خانه شما را بدون هیچ مشکلی تنظیم می کنند.

پلاگ هوشمند Caseta ؛ مقاوم در برابر شرایط سخت آب و هوایی

همزمان با افزایش محبوبیت خانه های هوشمند، استفاده از پلاگ های هوشمند نیز هر روز رواج بیشتری در بین افراد پیدا می کند. در این میان کمپانی Lutron تصمیم گرفته تا با ارائه یک ایده هوشمندانه و جدید، محصول خود را از سایر پلاگ ها متمایز سازد.

پلاگ هوشمند Lutron موسوم به Caseta، قادر است در بدترین شرایط آب و هوایی از جمله بارش های سنگین نیز تاب آورده و سیستم نوری منزل شما را کنترل کند. این محصول در برابر گرما و سرمای شدید (دمای بین منفی -20 تا +60 درجه سلسیوس) و تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاوم است.

نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص پریز Caseta، سازگاری با اکوسیستم های هوشمند دیگر است. این محصول علاوه بر سازگاری با اپلیکیشن و ریموت اختصاصی Luton یعنی پیکو، با دستیار صوتی آمازون (الکسا)، اپل هوم کیت، دستیار صوتی گوگل و محصولات رینگز نیز همخوانی دارد. تایمر هوشمند داخلی پلاگ نیز شما را از تنظیم زمان معین برای کنترل نور خانه به هنگام شب بی نیاز می کند.

پلاگ هوشمند Caseta در اواخر ماه مارس و با قیمت 80 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. با اینکه قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول به نسبت بالاست، اما کمپانی تضمین کرده که خریداران می توانند سالیان دراز از آن استفاده کرده و نگران شرایط بد جوی نیز نباشند. اسمارت پلاگ ها یکی از قطعات ضروری یک خانه هوشمند هستند که خیال کاربر را از بابت بسیاری مسائل آسوده می سازند. باید دید که شرکت ها در ادامه مراسم CES از چه دستگاه های هوشمند دیگری برای اسمارت هوم رونمایی می کنند.

ارسال نظر