امکان انتخاب پاسخ‌دهندگان به توییت فراهم شد

قابلیت جدید توییتر به کاربر اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی مکالمات جاری در بخش ریپلای ها داشته باشد و محیط تبادل‌نظر دوستانه را تضمین می‌کند.

امکان انتخاب پاسخ‌دهندگان به توییت فراهم شد

اپلیکیشن توییتر

اپلیکیشن توییتر یک رسانه اجتماعی محبوب بین افراد با سلیقه‌های مختلف در سراسر دنیا به حساب می‌آید. در این سرویس شبکه‌ای، کاربران می‌توانند از طریق ارسال پست‌ها و ریپلای کردن، با یکدیگر تعامل برقرار کنند.

توییتر طی سال گذشته تغییرات متعددی را جهت سهولت بخشی به نحوه پاسخ‌دهی به توییت ها و مدیریت افراد پاسخ‌دهنده به توییت ها روی پلتفرم خود اعمال کرده است. حال ویژگی جدیدی به توییتر اضافه شده که محیط تبادل‌نظر پاک و دوستانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌آورد.

شبکه اجتماعی توییتر هم‌اکنون به شما اجازه می‌دهد تا افرادی را که قادر به پاسخ‌دهی به توییت شما هستند، مشخص کنید. حتی اگر توییت مورد نظر قبلا ارسال شده باشد.

نحوه تعیین افراد پاسخ‌دهنده

برای تعیین پاسخ‌دهنده‌ها، تنها کافی است روی دکمه بیضی‌شکل در گوشه سمت راست نوشته (پست) خود ضربه زده و گزینه Change who can reply را انتخاب کنید.

در ماه اوت سال گذشته، قابلیت محدودیت پاسخ‌دهی از مرحله آزمایشی به مرحله عملی انتقال پیدا کرد و در دسترس تمام کاربران قرار گرفت. این قابلیت به کاربران اجازه می‌داد تا پیش از ارسال توییت خود، افراد قادر به پاسخ‌دهی (ریپلای) را مشخص کنند.

در استراتژی قبلی، سه گزینه جهت تعیین پاسخ‌دهندگان در اختیار کاربران توییتر قرار می‌گرفت. یعنی همگی، افرادی که کاربر دنبال می‌کند (فالو) یا افرادی که کاربر به آن‌ها اشاره می‌کند (منشن). ولی استراتژی جدید به کاربر اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی بحث‌های جاری در بخش ریپلای های خود داشته باشد.

ویژگی اضافه شده جدید، بخشی از تلاش‌های پلتفرم توییتر در راستای افزایش سلامت مکالمات عمومی است. این هدف طبق اظهارات جک دورسی (مدیر عامل توییتر)، مقصود یگانه شرکت به حساب می‌آید.

ناگفته نماند قابلیت انتخاب افراد پاسخ‌دهنده به یک توییت، موضوعی بحث‌برانگیز در میان برخی کاربران تلقی می‌شود. ولی در عین حال، کاربر را از مشاهده رفتارهای سمی و زننده در پلتفرم در امان می‌دارد.

ارسال نظر