کهکشانی های جدید سامسونگ در ماه آگوست رونمایی می‌شوند

رسانه کلیک - به تازگی گزارشی مبنی بر معرفی کهکشانی های جدید سامسونگ در ۲ ماه آینده منتشر شده است که از قرار معلوم قصد دارند تا جای خالی سری نوت را بزودی پر کنند. 

کهکشانی های جدید سامسونگ در ماه آگوست رونمایی می‌شوند

طبق گزارشات منتشر شده توسط منابع رسمی، گفته می‌شود که غول تولیدکننده کره‌ای قصد دارد تا سه محصول مورد انتظار خود را که شامل گلکسی فولد ۳، گلکسی فلیپ ۳ و گلکسی اس ۲۱ اف‌‌ای می‌شود، در ماه آگوست رونمایی کند که این خبر می‌تواند برای طرفداران این شرکت بسیار هیجان انگیز باشد.

بنا به اطلاعات منتشر شده در یک رسانه کره‌ای، کمپانی سامسونگ در حال مذاکره با شرکت های مخابراتی تلفن همراه محلی در بازار داخلی خود است تا محصولات فوق الذکر را در اواخر ماه آگوست معرفی کند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی کهکشانی های جدید سامسونگ اخبار و شایعات پیرامون آنها نیز بیشتر می‌شود. در جدیدترین گزارش منتشر شده درباره زمان معرفی گلکسی اس ۲۱ اف‌ای، مشخص شده است که کمپانی قصد دارد تا در نوزدهم ماه آگوست از نسخه طرفداران اس ۲۱ خود رونمایی کند که زودتر از زمان رونمایی نسخه پیشین خود است. البته در گزارشی قدیمی‌تر اعلام شده بود که گلکسی فلیپ ۳ و گلکسی فولد ۳ احتمالا در ماه جولای رونمایی شوند. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی های تاشو قصد دارند تا جایگزین سری نوت شوند زیرا با پشتیبانی از قلم در دستگاه‌ های جدید، حضور سری نوت دیگر منطقی به نظر نمی‌آید. گفته می‌شود که دلیل عرضه این دستگاه ها در ماه ذکر شده، پر کردن جای خالی سری نوت است که در ماه آگوست رونمایی می‌شدند.

البته هنوز سامسونگ اطلاعات رسمی و کاملی را از کهکشانی های مورد انتظار خود منتشر نکرده است اما شایعات و اخبار پیرامون این محصولات نشان دهنده پیشرفت های چشمگیر آنها در مقایسه با نسل قبلی‌شان است.

حال باید دید که غول کره‌ای چه برنامه‌ای برای علاقه‌مندان و طرفداران خود تدارک دیده است و آیا گلکسی های جدید می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات باید اندکی منتظر بمانیم.

ارسال نظر