کیف پول‌های سخت‌افزاری در گوشی‌های سامسونگ از این به بعد پشتیبانی می‌شوند

رسانه کلیک - در پی افزایش چشمگیر محبوبیت ارزهای دیجیتال، سامسونگ نیز کاربران خود را از قابلیت‌های مرتبط با رمزارزها بی‌نصیب نگذاشت و پشتیبانی از کیف پول‌های سخت‌افزاری در گوشی‌های سامسونگ از این پس موجود است؛ کیف پول‌های مورد پشتیبانی Ledger Nano S و Nano X که بسیار کاربردی هستند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری در گوشی‌های سامسونگ از این به بعد پشتیبانی می‌شوند

با توجه به اعلامیه‌ای که این شرکت منتشر کرد، گوشی‌های هوشمندی که از نرم‌افزار کیف پول بلاک چین سامسونگ (Samsung Blockchain Wallet) که در Galaxy Store قابل دریافت است، پشتیبانی می‌کنند، اکنون می‌توانند به کیف پول‌های سخت‌افزاری که به‌طور خاص برای حفظ امنیت دارایی کاربران طراحی‌شده‌اند، متصل شوند.

سامسونگ پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را با عرضه گوشی Galaxy S10 در فوریه 2019 آغاز کرد. پشتیبانی این شرکت از طریق نرم‌افزار کیف پول بلاک چین سامسونگ است که در حال حاضر از بیت کوین، اتریوم، ترون و توکن‌های ERC-20 و TRC-20 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ همچنین یک مجموعه توسعه نرم‌افزار را نیز عرضه کرد تا افراد دیگر نیز قادر به ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز برای کیف پول بلاک چین سامسونگ شوند. بنا بر گزارش‌ها، از امنیت ارائه‌شده توسط Knox، یک منطقه امن برای دستگاه‌های سامسونگ که از بقیه سیستم‌عامل جداشده است، نیز در این مجموعه استفاده می‌شود.

پشتیبانی سامسونگ از کیف پول‌های سخت‌افزاری با Ledger Nano S و Nano X آغاز شده است اما این شرکت قصد دارد تا پشتیبانی خود را گسترده‌تر کرده و از طیف بیشتری از کیف پول‌ها پشتیبانی کند.

افزودن کیف پول‌های سخت‌افزاری در گوشی‌های سامسونگ دارندگان را قادر می‌سازد تا از دارایی‌های خود در برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده کنند و آن‌طور که به نظر می‌رسد، حتی بدون اتصال دستگاه به کیف پول دارایی‌های خود را بررسی کنند.

با توجه به اظهارات CoinDesk، نائب رئیس و مدیر بخش بلاک چین سامسونگ، وونگ آه (Woong Ah)، اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه فضای بلاک چین سامسونگ در عرض هفت ماه گذشته دو برابر شده است و کیف پول بلاک چین سامسونگ صدها میلیون دلار دارایی را در خود نگه­داری می‌کند.

شایعات مربوط به اضافه کردن پشتیبانی از ارزهای دیجیتال در تلفن­‌های هوشمند سامسونگ از زمانی که این شرکت در سال 2018 سه درخواست برای ثبت علامت تجاری در اتحادیه اروپا برای بلاک چین و نرم‌افزارهای مربوط به ارز دیجیتال به ثبت رساند، در گردش هستند.

ارسال نظر