گلکسی اس7 و گلکسی اس 6، دوقلوهای سامسونگ

سامسونگ به تازگی تصویری از گوشی های نسل جدید خود به نام گلکسی اس7 وگلکسی اج 7 منتشر کرده است که شباهت بسیاری به محصول قدیمی تر این برند با نام  گلکسی اس 6 دارد. با کلیک همراه باشید.

گلکسی اس7 و گلکسی اس 6، دوقلوهای سامسونگ

کلیک- شرکت سامسونگ با انتشار عکسی از جدیدترین محصول خود خبر از رونمایی قریب الوقوع این محصولات داد. نکته ای که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده شباهت بسیار این محصولات با گوشی گلکسی اس 6 بود. سوالی که ذهن دوستداران این برند را به خود جلب کرد دلایل شباهت بسیار زیاد این دو پرچمدارمحصولات سامسونگ با ورژن قبلی محصولات این برند بوده است.

مسئولین این شرکت در پاسخ به این سوال، 2 دلیل مهم سامسونگ برای استفاده از مشخصات ظاهری گلکسی اس 6 را عنوان کردند. یکی از دلایل مطرح شده، مشخصات سخت افزاری گلکسی اس6 بود.این گوشی یکی از بهترین طراحی های چند سال اخیر شرکت سامسونگ به شمار می آید.

همچنین شرکت سامسونگ درطراحی گوشی گلکسی اس6 بهترین ویژگی های ممکن برای اندروید را ترکیب کرده است. ازقابلیت ضد آب بودن و عمرطولانی باطری گرفته تا ویژگی در نظرگرفته شده برای جایگاه حافظه sd .

اگرچه با تمامی تعاریف شایعات از گوشه و کنار خبر از تصمیم شرکت سامسونگ برای به کارگیری یک فرم ظاهری برای محصولات خود به تقلید از شرکت اپل خبر میدهد.

منبع: Theverge

ارسال نظر